(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜM .... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜM .... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Birde kafamı bıraksaydım geride Geçmişimle birlikte Umutsuzluk pişmanlık nereye gitsem peşimde Keşkeler yok artık dönmemeliyim geriye Ben ve hayellerim gitmeliyim huzur ülkesine
ERAY ÖZGÖR SARIKAYA ÜSTADIM BU GÜZEL ZİYARETİN İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM SAYGILAR....
"ôlûm gelirken haber vermez ônceden kismetse sarilacagimiz bes metre kefen belki dost dûsman bir arada olacak giderken belkide kimsesizler mezarligina gômûlecek bu beden basimizda olacak sadece mezarci ve imam gûnahlarimizi kucaklayip konacagiz kara topraga hesap vermek için çikacagiz o sonsuz yolculuga"
sonumuz hayrola...
kucak dolusu papatyalar birakiyorum yurek sesinize kabul buyurun.saygilar.
saygi ben den ûstat.ezip geçmek ne haddime.dizelerinizi okuyunca kalemimden dôkûlen nacizane iki satir.her zaman derim gôzûmûzû yumacaklar bi çukura koyacaklar kismetse bes metre kefen .kefen bile kismet olmayanlar var.kaleminiz daim olsun.
Evet gün gelecek herkes tadacak ölümü Rabbim hayırlı ölümler nasip etsin ve bazılarınında ahireti aklına düşürsün gerçekten güzeldi beğeni ile okudum sizin kaleminiz hiç susmasın
Allah ölümünde hayırlısını versin bizlere...
tebrikler..