(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Miadı dolarken takvimde ömrün.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Miadı dolarken takvimde ömrün.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın seceresini döküverdi önümüze şiir.Maalesef en doğru en güzel bildiklerimizde bile pişmanlıklar oluyor.Yaptıklarımız,yapamadıklarımız ve isteyipte yapamadıklarımız bizi itiyor adete bu duyguya.Bitmesin istediğim,akışına doyamadığım harika bir şiir okudum sayenizde. İçinde pişmanlıkların barınamadığı nice güzel günler dileyerek canı gönülden kutlarım.Selam ve sevgiler.
HOCAM ÇOK DUYGULANDIM İÇİMDEN OF ÇEKMEK GELDİ ÇEKİYORUM YOKSA ÇATILIYACAM OF YAV ŞİİR YORUM HARİKA DUYGULU HÜZÜNLÜ TEBRİK EDİYORUM RABBİM HER DAİM YAR VE YARDIMCIN OLSUN BOŞ DÜNYA BE HOCAM DEĞMEZ HİÇ BİR ŞEYE HELE HELE ÜÇ KURUŞLUK DEĞERİ OLANLARA HİÇ DEĞMEZ SAYGIMDASIN HOCAM SAYGILARIMLA YOLDAŞ
ne kadar anlamlı ve ne kadar hissettiren bir şiirdi. bilmem kaçıncı dinleyişim şiiri... inci gibi sıralanmış her dizesi şiirin varolun emeğiniz, varolsun yüreğiniz selam ile
Vurgulanmak istenen husus sayfanızda o denli güzel dile getirilmiş ki: Yorum zaten başlı başına nefis bir husus. çok beğendim kutlarım, gayet harika bir eser terennüm ettim Üstadım.
Takvim yaprakları bir bir düşerken Miadı doluyor hayatın. Bir sen kalıyorsun bir başına, Geride kalan oluyor, kim, Ne önemi kalıyor, boşlukta bekliyor, Ve takvim yapraklarının, Ardından baka kalıyorsun. Zavallı miadını dolduruyorsun..
Çok güzel bir paylaşım olmuş, Yüreğinize ağzınıza sağlık.
Ömür geçip giderken, bizler gafil gezeriz yaşamın yollarında, her kahır bizi besler hazırlarken umuda, koşarak yol alırız yarınlarda ne varsa, karatoprak nihayet saracak bedenleri, nefes alıp yaşarken çektik tüm çileleri. Ne de güzel dile getirmişsiniz değerli üstadım biz fanilerin garip dünyasını, gönülden kutluyorum değerli kaleminizi ve de yüreğinizi. Esenlikler içinde huzurla kalınız..
Takvimden düşerken yapraklar, beraberinde de birçok şeyi alıp götürüyor. Bu dünya kimseye kalmıyor, eller bomboş gidiyor koca koca valizler kalıyor bu dünyada. Hani o bir yere giderken sıkıştırıp, tepelediğimiz koca valizler kalıyor, eller bomboş sadece amel defterleri dolu olarak gidiyoruz. Defterimizin sağ elimize verilmesi duası ile... Yüreğinize sağlık.