Ben Özürlüysem Sen Nesin?Şiirin hikayesini görmek için tıklayın Özürlüler ile ilgili araştırma yaparken aşağıdaki haber gözüme takıldı. Haberi okuyunca görmeden bu işi başarana özürlü denmez dedim ve bakıp da göremeyen özürsüzlere(!) yazdım. Haber aşşağıdadır.Resimdeki kişide o haberden alındı.
"Görme engelli Türk ressam Eşref Armağan, Volvo Cars’ın İsveç’teki fabrikasına davet edildi ve yeni Volvo S60’ın henüz sır olarak saklanan biçimi hakkındaki izlenimlerinin resmini yapmaya başladığı belirtildi. Volvo S60’ın 2010 yılına kadar piyasaya çıkmayacağı ifade edilen açıklamada, Armağan, ’Bunun benden istenmesi benim için onur verici bir şey ve bunu sanatçılık yeteneğimin tasdiki olarak görüyorum’ dedi. Eşref Armağan’ın, çizdiği objenin biçimini tanımlamak için ellerini ve diğer duyularını kullandığının altı çizilen açıklamada, Armağan’ın birçok bilimsel araştırma projesinde yer aldığı kaydedildi. İsveç’in Göteborg şehrindeki Volvo Cars Canlı İletişim ve Sosyal Medya Direktörü Lukas Dohle ise otomobilin gelecek yıl gerçekleştirilecek Cenevre Otomobil Fuarı’na kadar lanse edilmeyeceğini ve kendileri için en etkili yolun, Eşref Armağan ile birlikte çalışıp, onun model hakkındaki yorumunu almak olduğunu vurguladı. Volvo Cars Tasarım Direktörü Peter Horbury ise, Volvo S60’ın tasarımının önceki Volvo’ların hepsinden daha dinamik ve sanatsal hatlara sahip olduğunu, adeta duyulara hitap ettiğini bildirdi."
Bakıp ta görmeyen kişi
Ben özürlüysem sen nesin? Çomak sokmak olan işi(!) Ben özürlüysem sen nesin? Çok haklısın, görmez gözüm Sana da benzemez yüzüm Ama aydınlıktır özüm Ben özürlüysem sen nesin? Marifet gözde, kaşta mı? Aşk sevgide mi aşta mı? Akıl yaşta mı, başta mı? Ben özürlüysem sen nesin? Maşallah Allah korusun Kimden miras boyun posun Bana özürlü diyorsun Ben özürlüysem sen nesin? Ürettin de almadım mı? Yazdın da okumadım mı? Seni bile sevmedim mi? Ben özürlüysem sen nesin? Halil; sakın deme tekim Seni, beni halk eden kim? Yaradan en büyük hâkim Ben özürlüysem sen nesin? HALİL MANUŞ . |