(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen de bana kaldın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen de bana kaldın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Benim sadık yarim ; şiirciklerim " der gibi. Şiirler aslında gönlümüzün,gözümüzün,niyetlerimizin, dahası içimizin dünyaya açılan kapısı değil mi ? "Değil" deme sakın. :)))
o maceraya bi kaç gün çok bile asıl üzüleceksen ağustos böceklerine üzül doğmak için tam 12 sene toprağın altında bekleyip bir ay yaşayıp gidiyo gariplerim...
:( hastamız hala aynı yerde yatıyor. arada gidip ziyaret ediyorum ama o hemşirenin saçmalıklarına katlanamıcak bi haldeyim o yüzden sık gitmemeye çalışıyorum.
hasta yakınlarım da hastanın selameti açısından en azından hasta taburcu olana kadar şikayetçi olmak istemiyor.
aslında herkes aynı durumda ve personel onların bu zaafını biliyor...
Az ve öz yazıyorsunuz.Hastanıza yapılanlara üzüldüm.Sağlk Bknlğnın şikayet adresini vermekle çok iyi yapmışsınız,kutlarım.Keşke her kes sizin kadar duyarlı olsa...
O değil de,
Yine de iyi yapmışsınız bence,hiç uyuyan hastaya zorla serum bağlanır mı,bağıttırarak? Kutluyorum sizi...
ağlamalımıy şimdi:)