(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAFİL HAL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAFİL HAL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah kâinat yıkılıp durulacak, Mahşerde mizan var hem kurulacak, Sorgular herkese hep sorulacak, Neylersin sen söyle gafil halini?
Terk etmen mi Camal sende ki seni? Erdirmez aşığı maksuda beni, Bir etmez sende canı ile teni, Neylersin sen söyle gafil halini?
Yüreğinize sağlık Cemalettin Hocam, çok doğru mesajlar vardı dizelerinizde, gönülden kutluyorum.Gaflet uykusu en ağı uyku uyanabilene aşkolsun. Esen kalınız...
Sayfama hoş geldin değerli dost şair o güzel yorumuna yürekten teşekkür ederim çok değerli şair kardeşim... selamlar, saygılar... tekrer tekrer okumunızda bana çalışmalrımda güç verecektir ayrıca teşekkürler..
Ah kâinat yıkılıp durulacak, Mahşerde mizan var hem kurulacak, Sorgular herkese hep sorulacak, Neylersin sen söyle gafil halini? ******************* Zaman zaman içine düşülen gafletten; Uyanın, ey insanoğlu uyarısı güzeldi efendim.. Kutluyorum kaleminizi ve de yüreğinizi...
Cemalettin Hocam, Rabbim o güzel, ihlaslı yüreğinizden razı olsun, bu güzeleserleri okumamıza vesile oluyorsunuz ya ne diyeyim, kuyup haz alıyoruz... Kalbi selam ve saygılarımı yolladım...
Ah kâinat yıkılıp durulacak, Mahşerde mizan var hem kurulacak, Sorgular herkese hep sorulacak, Neylersin sen söyle gafil halini?
Evet doğuşların ölümü var ,yaradının hesabı var,düşündüren haklı anlamlı dizeler ,uyan (gafil olma şakın bir gün ölürsün dünya kadar malın olsa ne çare ) diyor ozan bu mükemmel eseri hatırlattı dizeleriniz tebrik ediyor başarılarınızn devamını diliyorum değerli dost yürek.saygımla.
Terk etmen mi Camal sende ki seni? Erdirmez aşığı maksuda beni, Bir etmez sende canı ile teni, Neylersin sen söyle gafil halini?
Değerli Hocam bu harika dizelerden dolayı kutluyorum.Ses vurgusu yüksek,akıcı ve merak uyandıran güzel bir şiir.Hakka,erdeme,adalete işaret eden,ilahi aşkın adeta sırlarını veren eşsiz öğütlerdi.Selam ve saygılarımla...
Şiirinizi büyük beğeniyle okudum.Gönül emeğinizi tüm içtenliğimle kutlarım hocam.Aşağıda alıntıladm dizede hece kaçması olmuş. Yakında beni siteden afaroz edecekler farkındayım ama ne yapayım görünce söylememek daha ayıbıma gittiği için söylemek zorunda hissediyorum kendimi.Yanlış anlaşılmamayı umut ederek şiirin güzelliğinde nice paylaşımlara diyorum.Selam ve hürmetlerimle. " " Kâinat bir gün yıkılıp durulacak "
Çok sağol çok teşeürler ederim sayfamı ziayet etiniz ilgi dizeyi hatırlattınız çok memnun oldum ve düzelttim çok sağol... yorumunuzda sonsuz teşekkürler...
" Kâinat bir gün yıkılıp durulacak " iken şimdi " Ah kâinat yıkılıp durulacak," oldu derinden birde ah çektik kainat yıkılacak..
Aç gözünü durma hemen açsana. Gaflet uykusundan haydi kaçsana, Şu cihana ilim irfan saçsana, Neylersin sen söyle gafil halini?
Firkat ile yanar aşka yüreğin, Ne eğlencen kalır ne de durağım, Bulamazsın yarın senin burağın, Neylersin sen söyle gafil halini?
Deryalardan aşıp yâre gidersin, Yâre varmayan sen yolu nidersin? Gerçek aşka neden zulüm edersin? Neylersin sen söyle gafil halini?
Bu nasıl aşk böyle kendin bildirir, Ölmezden de evvel seni öldürür, Tartarlar amelin benzin soldurur, Neylersin sen söyle gafil halini?
Kâinat bir gün yıkılıp durulacak, Mahşerde mizan var hem kurulacak, Sorgular herkese hep sorulacak, Neylersin sen söyle gafil halini?
Terk etmen mi Camal sende ki seni? Erdirmez aşığı maksuda beni, Bir etmez sende canı ile teni, Neylersin sen söyle gafil halini?
Cemalettin GÜRPINAR ,
ESERİNE KIYMADIM TUMUNU PAYALŞTIM SAYIN GUZEL DOST EMEĞİEN ÖZÜNE YUREKTEN ALLAH ZEVAL VERMESİN ÖZÜNE YUREĞİNE MEVLAM ZEVAL VERMESİN COK GUZELDİ CANIM GUZEL DOST
Sağlıcakla