Ateşi körükle önce, çerağ az beride Gayrısı kendinden maşayı vur gönlünce Otur dizcazıma haydi sessiz ol
Çömez bir kalpti benimkisi Her geceyıldızları söker (beceremezdim ya) Derdim, parlasın göğsünün elifi Herkes onu görmek için baksın vatanıma Kör olsun hepsi (bebekler hariç diye dua da ederdim hani)
Yüzüne değecek her damlayı özene bezene sökerdim buluttan Kimisi asi kızıl denizi saklardı bağrında O zamanlar çömezdi ellerim Ağlatırdı bulutları (utanıyorum)
Ninemden aldığım üç beş duayı okurdum gözlerine O zamanlar fırtına bir lokma soluk olur (hele olmasın) Güllerin tüm kokusunu çalar (çalardım değil mi) Goncaları düşünmeden, bütün cihandaki gülleri toplardım
(yok olmayacak böyle)
Ateşi körükle önce, çerağ az beride Gayrısı kendinden maşayı vur gönlünce At bedenimi yanmazsa bil ki günahından (Aşkın sevabı mı var ki)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevabı mı Var ki şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevabı mı Var ki şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çömez bir kalpti benimkisi Her gece yıldızları söker (beceremezdim ya) Derdim, parlasın göğsünün elifi Herkes onu görmek için baksın vatanıma Kör olsun hepsi (bebekler hariç diye dua da ederdim hani)
Yüzüne değecek her damlayı özene bezene sökerdim buluttan Kimisi asi kızıl denizi saklardı bağrında O zamanlar çömezdi ellerim Ağlatırdı bulutları (utanıyorum)
ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ..
Sevgili Kozalakçı, Türkçem iyi olmamakla birlikte, bazı dizeler bende ters etki yaratabiliyor. Öyle anlarda da şiire odaklanamıyorum. Sevabı mı var ki gibi. mı, mu, me takıntılı bir Millettiz ya, ondandır diyorum. Her; mı, mu, me eklentisi ayrı yazılmamalı diye düşünmekteyim. Ya değilse şiir olabildiğince şiir.
(Aşkın sevabı mı var ki) Aşkın Sevabı mı Var ki Aşkın Sevabı mı Var ki Yok diyelim, Aşkın sevabı olabilir mi? Ama, aşkın sevabı olabilir de! Aşkın sevabı var mı ki?
...sakladım cehenneme sevgimi
yanmadı!
günahsızdı aşk!
sevabtı ömrüme...
tebrikler. sevgimle.