(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayatın çizgileri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayatın çizgileri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seni masum yapan şey. habersiz oluşun hiç-bir-şey-den ki geceydi.. g-özlerini kapadığında güne/hiçbir ses ilişmemişti kulak memenden içeri ki iyiydi bu/sessizlik sana da merhaba demişti gün batımlarında/g-özlerini kapadığında..ve saçları usunun her yerindeydi alnına doğru yüzünün ve sağ omzunun üzerine ki g-özlerini kapadığında ter/avuç içlerinin çizgilerine sığınmıştı/mülteci çıplaklığında.. geceydi.. ses yoktu..karanlığı zifirin pencere pervazlarından retinanı çizerek gözlerinin içine akıyordu ki kokusu düş/lerinin çarşaflarının üzerinden bütün denizleri çağırıyordu/mavi ki derin bir nefes alıp bir öykü yaratma çabasıydı senin yaptığın.. geceydi.. hiç gitmediğin yerlerden bir el kürek kemiklerine kadar ulaştı ve sırtındaki ize dokunup çekti seni/gövdeni ki kelimelerin ağız boşluğunda yankılanıyordu harf harf..ve üşüyordu/düşüyordu kulak memenden içeri.. geceydi.. ve dedi.. duyu yormusun? ses/aramızdaki derin boşluk ki kelimelerinin çıkardığı ıslak ses bir s/us aralığında şimdi..
yorum ağlatmaz demeyin)))) şiir ağlatırda demeyin))) insanı ağlatan yürek süzgecinden dışa vuran bir kaç cümledir))) ne desem tşkler adet olmuş)) uyayı m bende oynamıştım bende bir zamanlar sek sek diyerekten,, hemde simetrik çizgi ekseninde))
Çizdiğimimiz çizgiler evre geçiriyor belki ..
o yaşıyor.. düşlerde bile olsa.. tebrikler..
sevgiyle.. İyi bayramlar..