Bir mor balığım Mor bir sarık gibi... Döndükçe kısalıyorum ruhuma... ..... ruhsuz suretler deriyor her dem bu ayna var mı bir gören? duyan? bilen? .... Kurulukla cengim var ezelden... .....
kabarcık ziyafetim süslü püslü bu gece hecehece iyot yuttum mutluluklar yerine... Bir iri narım, Özü üstümün yarık gibi.. öksürüyorum sütümü damar damar annemden İkinci el satılığım Birinci sahibinden... .... sonsuz mihnetler veriyor her dem bu sahra var mı bir gören? duyan? bilen? .....
durulukla meşkim var ezelden... .....
bir mor balığım ummanın dibinde debinen raslantısı yüksek bir bombayım o ateşler atının om kemiğinde gezinen iliklerini ben doldurdum bildiklerimle bile bile cahilim izninizle... .......
bir tüy kadar hafiftir zaman ve lahza her şeye gebe dumanlar hiç görmedim ben bundandır unlar serdim hep boynumun arafî ipine...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
"MOR BALIK VAHDETİ" şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
"MOR BALIK VAHDETİ" şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.