Benim adım Mehmet, Ahmet… Ben Ayşe’yim, Fatma’yım… Havin, Keje kardeşim, Ben Berzan’ım, Şiyar’ım. Türk’üm, Kürt’üm, Çerkez’im, Anadolu diyarım. Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Özerklik hakkım diye; Bir terane tutturdun, Çabalama boşuna Vız gelirsin sen bize, Bekçisiyiz bu yurdun. Emperyalist uşağı; Estirdiğin terörle Olmuşsun a hu zarım… Sana taviz verdikçe, Kudurdukça kudurdun.
Daha dağdan inmişsin, Meclisime girmişsin… Sabrımızı zorlama, PKK’mı ne işsin? Yeter artık! Yeter be! İt mi, ot mu, şu beynin… Adın katliam olmuş, Bitmeyecek mi kinin? Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Nice ana kuzusu, Kimi Türk, kimiyse Kürt… Her biri birer filiz, Sense akıldan züğürt… Pusuya düşen onlar, Yaktığın nice canlar. Mayın tarlalarına bir vahşet ekiyorsun. Etrafını kollayıp, sinsice gülüyorsun. Sana sempati duyan, Sanma ki Kürt çocuğu. Senin gibi olanlar, sen gibi birer kâfir… Sana alkış tutanlar; Şerefsizlikte mahir.
Dilimiz de Fatiha, şehit düşen askere… Şehitliklere astık nice yiğit tezkere. Kanları kalmayacak! Yemin ettik bir kere… İnmeyecek bu bayrak, susmayacak bu ezan. Hesabı vereceksin; Cehennemin olacak, odun attığın kazan… İçimiz acısa da, Vatan’a askeriz biz, Mustafa Kemal gibi, kararlıyız hepimiz… Kurduğun hain plan, elbet kalacak yarım, Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEN KİMİN UŞAĞISIN? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEN KİMİN UŞAĞISIN? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım… <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< OYY İMANIM AMERİKANDAN YAŞAYAN KİMİN UŞAĞI OLDUYSA BUNLARAD U KÖPEKLERİN UŞAĞIDIR KİMKİ AMERİKNA SIRTINI VERDİYSE BİZİ BİR BİRİMİZE KIRDIRDI VATAN TOPRAĞIAN GÖZ DİKAN ŞİMDİ AMERİKADAN YAŞAYAN ÜLKE BAYRAK ATATÜRK KALALİST DUŞMANLARIDIR BAŞKA KİM BU KÖPEKLİĞİ YAPAR ÜLKESİNİ KÜRT TÜRK ALEVİ SÜNİ DİYE AYIRAN KÖEPEK KİMSE AMERİKANIN UŞAĞIDIR ==?? HZ ALİ ÖLDÜRMEK İSTEDİLER NAFİLE HZ ALİ ÖDÜRMEK İÇİN KİMSE BULUNMADI LAKİN MERVANLAR DEVŞİRME UŞAKLARI ŞEYTANCA DEDİLERKİ HZ ALİ EKMEĞİNİ KİM YİYORSA ANCA UNU O ÖLDÜREBİLİR HEMEN HZ ALİ EKMEĞİNİ YİYEN HZ ALİ SAYESİNDEN ÖZGUR OLAN ŞİMİR MERVANINA TEKİLİF VERDİLER SATLMIŞ DEVŞİRME GÖZÜNÜ KIRPMADAN HZ ÖLDÜRMEYE KARAR VERİR LAKİM TURK TOPRAKLARINDAN NE MALANA EKMEĞİMİZİ YİYENLER ANCA BİZİ ARKAMIZDAN VURA BİLİR BUNLARDA ŞİMDİ AMERİKADAN YAŞIYAN SİYASETİ İDARE EDENLER HER ŞEYE MAYDANOZ OLAN ŞİMİR MERVAN TORUNLARI ANCA BUNLAR BU EMPERYALİST UŞAKLIĞINA GÖZÜNÜ KIRPMADAN ÜLKEMİZE KARDEŞLİĞE BICAK VURABİLİRLER İLİMLE GİDEN YOLDAN CEHALET BİÇEN CAHİLERİN CEHALETİ SERMAYESİ OLMAZ ÖLDÜKLERİ ZAMAN ALLAH EKBER DERLER ANCA ??
LAKİN İKİ KİŞİ HACA GİTMİŞ BİRİ ŞEYTANA TAŞ ATARMIŞ BİRİDE TAŞI ŞEYTANA DEĞİLDE KALBİNE VURMUŞ ARKDAŞI SORAR SEN NİYE ŞEYTANI TAŞLANMİYORSUN DERKİ KARDEŞİM BEN İÇİMDEKİ ŞEYTANI ÖLDÜRMEDİKÇE ŞEYTAN BENİM TAŞLADIĞIM KİŞİ ŞEYTAN DEĞİLKİ TAŞLAYIM BEN ÖNCE BEDENİMDEKİ ŞEYTANI CIKARMASAM NE GACIM NEDE MÜSLÜMAN OLURUM ..SEYİT KAZİM, İÇİDE VATAN SEVGİSİ OLMANIN ÖZÜNDEN NE NAMUS NEDE ŞEREF OLUR SEYİT KAZİM SEVGİLER ASİ ŞAİİR DOST UNALAN DOST SEVGİLER ,
Ben sözün bittiği yerdeyim yine, ne söylesem Ünalan kardeşime kifayetsiz kalır sözlerim. Ben bu şiiri yazan elleri öperim yazandan büyük olsada yaşım...
Dilimiz de Fatiha, şehit düşen askere… Şehitliklere astık nice yiğit tezkere. Kanları kalmayacak! Yemin ettik bir kere… İnmeyecek bu bayrak, susmayacak bu ezan. Hesabı vereceksin; Cehennemin olacak, odun attığın kazan… İçimiz acısa da, Vatan’a askeriz biz, Mustafa Kemal gibi, kararlıyız hepimiz… Kurduğun hain plan, elbet kalacak yarım, Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Duyarlı kaleminize selam olsun..Bu kardeşliği üç beş çapulcu bozamıyacak Bu ülke ne badireler ne atlattı ne savaşlar gördü hepsindede alnının akıyla çıktı En içten saygı ve selamlarımla esen kalınız..
Vatan’a askeriz biz, Mustafa Kemal gibi, kararlıyız hepimiz… Kurduğun hain plan, elbet kalacak yarım, Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Hep beklediğimiz barış ve mutluluklar gelmedi gelemedi yaşadığımız bu zor günlerin anlamına yorumlanan güzel eserinizi yürekten tebrik ederim saygılar..
Dilimiz de Fatiha, şehit düşen askere… Şehitliklere astık nice yiğit tezkere. Kanları kalmayacak! Yemin ettik bir kere… İnmeyecek bu bayrak, susmayacak bu ezan. Hesabı vereceksin; Cehennemin olacak, odun attığın kazan… İçimiz acısa da, Vatan’a askeriz biz, Mustafa Kemal gibi, kararlıyız hepimiz… Kurduğun hain plan, elbet kalacak yarım, Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Dilimiz de Fatiha, şehit düşen askere… Şehitliklere astık nice yiğit tezkere. Kanları kalmayacak! Yemin ettik bir kere… İnmeyecek bu bayrak, susmayacak bu ezan. Hesabı vereceksin; Cehennemin olacak, odun attığın kazan… İçimiz acısa da, Vatan’a askeriz biz, Mustafa Kemal gibi, kararlıyız hepimiz… Kurduğun hain plan, elbet kalacak yarım, Sen kimin uşağısın? E bire sahtekârım! Kime peşkeş çekersin? Şu aklına şaşarım…
Yaşananlar isyana sürüklüyor haliyle, ne desek duyan yok, imam bildiğini okuyor olan gençlerimize, analara, babalara oluyor. Ya sabır demek de bize düşüyor acıyla.Yüreğinize sağlık Mehmet hocam yazdıklarınız gerçekler, kimseyle derdimiz yok bu hınç niye Türkiye'ye? Elbette ki hainler rant sağlıyor her türlü. En yakın zamanda selamete çıkmamız dileğiyle var olsun yürek kaleminiz..
Kime peşkeş çekersin?
Şu aklına şaşarım…
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
OYY İMANIM AMERİKANDAN YAŞAYAN KİMİN UŞAĞI OLDUYSA BUNLARAD U KÖPEKLERİN UŞAĞIDIR
KİMKİ AMERİKNA SIRTINI VERDİYSE BİZİ BİR BİRİMİZE KIRDIRDI VATAN TOPRAĞIAN GÖZ DİKAN
ŞİMDİ
AMERİKADAN YAŞAYAN ÜLKE BAYRAK ATATÜRK KALALİST DUŞMANLARIDIR BAŞKA KİM BU KÖPEKLİĞİ YAPAR
ÜLKESİNİ KÜRT TÜRK ALEVİ SÜNİ DİYE AYIRAN KÖEPEK KİMSE AMERİKANIN UŞAĞIDIR ==??
HZ ALİ ÖLDÜRMEK İSTEDİLER NAFİLE HZ ALİ ÖDÜRMEK İÇİN KİMSE BULUNMADI
LAKİN MERVANLAR DEVŞİRME UŞAKLARI ŞEYTANCA DEDİLERKİ
HZ ALİ EKMEĞİNİ KİM YİYORSA ANCA UNU O ÖLDÜREBİLİR HEMEN HZ ALİ EKMEĞİNİ YİYEN HZ ALİ SAYESİNDEN ÖZGUR OLAN ŞİMİR MERVANINA TEKİLİF VERDİLER SATLMIŞ DEVŞİRME GÖZÜNÜ KIRPMADAN HZ ÖLDÜRMEYE KARAR VERİR
LAKİM TURK TOPRAKLARINDAN NE MALANA EKMEĞİMİZİ YİYENLER ANCA BİZİ ARKAMIZDAN VURA BİLİR BUNLARDA ŞİMDİ AMERİKADAN YAŞIYAN SİYASETİ İDARE EDENLER HER ŞEYE MAYDANOZ OLAN ŞİMİR MERVAN TORUNLARI
ANCA BUNLAR BU EMPERYALİST UŞAKLIĞINA GÖZÜNÜ KIRPMADAN ÜLKEMİZE KARDEŞLİĞE BICAK VURABİLİRLER
İLİMLE GİDEN YOLDAN CEHALET BİÇEN CAHİLERİN CEHALETİ SERMAYESİ OLMAZ ÖLDÜKLERİ ZAMAN
ALLAH EKBER DERLER ANCA ??
LAKİN İKİ KİŞİ HACA GİTMİŞ BİRİ ŞEYTANA TAŞ ATARMIŞ
BİRİDE TAŞI ŞEYTANA DEĞİLDE KALBİNE VURMUŞ
ARKDAŞI SORAR SEN NİYE ŞEYTANI TAŞLANMİYORSUN
DERKİ KARDEŞİM BEN İÇİMDEKİ ŞEYTANI ÖLDÜRMEDİKÇE
ŞEYTAN BENİM TAŞLADIĞIM KİŞİ ŞEYTAN DEĞİLKİ TAŞLAYIM
BEN ÖNCE BEDENİMDEKİ ŞEYTANI CIKARMASAM NE GACIM NEDE
MÜSLÜMAN OLURUM ..SEYİT KAZİM,
İÇİDE VATAN SEVGİSİ OLMANIN
ÖZÜNDEN NE NAMUS NEDE ŞEREF OLUR
SEYİT KAZİM SEVGİLER ASİ ŞAİİR DOST UNALAN DOST SEVGİLER ,