(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ PEMBEDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ PEMBEDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine açtı pembe çiçekli ağaçlar, Bak bahar geldi, uçuştu kuşlar, Kaybolmadan hayalimdeki yansımalar, Koşarak gel, gönül bahçeme ne olur...
Okudum son mektubunu, içime düştü kor, Hasretin zulmünü, bir de bana sor, Yollar düzlüktür, nedir bunca zor, Ruhum gitmeden, hadi gel ne olur....
Sevgi pembedir, pembe çiçektir, Çiçek baharın ilk rengidir, bahar mutluluktur, Mutluluk yaşamaktır, yaşamak anlamaktır, Sensiz yaşayamam anla beni, gel ne olur
Hicran ruhuna çökmüş,sevda arşta pembelenmiş kimsenin haberi yokmuş,hissedilenler ancak bu kadarıyla ifade ediliyor.Kutlarım...Sevgi ve selamlarımla...
Sağol üstadım teşekkür ederim.2-3 gün arayla giriyorum yeni şiirlere bakıyorum.Ama pek şiir yazmıyorum ilham mı desem ruh halim mi desem artık.İlginize teşekkür ederim.
Ali Çağlayan bey pek gözükmüyor şiirlerini kaydını sildirmiş,üzüldüm,haber alamadım.Ankarada bir yerde çalışıyordu galiba.Bilgin var mı diyeceğim de nerden olsun yoktur.
Saygıdeğer üstadım,Allah razı olsun,gönül sayfanızdan nefis anlatımıyla harika bir şiir okudum yürekten kutlarım yazan kaleminiz daim olsun hüzünlerin şiirlerde kalması ve gerçek sevgilerin daim olması dileğimle kalbi selam ve saygılarımı sunarım Allaha emanet olun duam ile