Bu şiir kimseye değil,sadece şarkıyı dinlerken içime akanlar.
Kapkara saçlarını alıp önüme serip Diz çökerek önünde ipek seccade gibi Gözyaşımı akıtsam deli sellere verip Ağlasam ve haykırsam tükenmiş vade gibi. Hikâyesiz şiirler döküldü bak saçına En güzel heceleri seçip de tak saçına.
Ya da tel tel bağlayıp dallarına ağacın İlmek yapıp ucunu takıversem boynuma Hasretin öyle yaktı dokunmaz artık acın Karışsın uçan külüm sahrada kızgın kuma. Yeni baştan büyüsün çölde kalsa da beden Saçına sarılayım sensizlikten ölmeden.
Saçlarını toplayıp sarayım bulutlarla Ak gelinin üstünde kara duvak misali Kurdelayla bağlayıp bin türlü umutlarla Hasretinden tutuşan görsün diye visali. Yaşayalım gülerek hep beraber sona dek Gündüzler tükenmesin ışıkla geçsin gerdek.
Yağmuru sızdırayım saçlarının telinden Yeşillerin üstüne yağsın diye bereket Doyayım mutluluğa doğanın dantelinden Sensizlik mi mazallah benim için felaket. Kara olsa da saçın gözlerime ışıktır Bedenime dolanan hazanda sarmaşıktır.
Çarşaf gibi sereyim dalgalanan denize Üstüne uzanayım gideyim uzaklara Utansın haşmetinden kayalar gelsin dize Yokluğundan yanılıp düşmeden tuzaklara. Saçların değil midir bana sevdiren siyah Saçların değil midir her gün dedirten eyvah.
En sade sözlerime hüzün katan sevgili Herşeyini unutsam aklımda saçın kalır Adınla şarkı söyler şimdi şiirin dili Mısraları dikerim pembe düşlerden alır. Üşüyorum gel artık ayrılığın çok yaman Aman dedim ey dilber aman eyle el aman.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AMAN DEDİM EY DİLBER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AMAN DEDİM EY DİLBER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer hocam gercekden harika bir calışma ve kendi sesinizle seslendirmeniz bizlere sunuşunuz başka tad vermiş şiire kutluyorum sevgi ve saygılarımı sunuyorum
Usta bir şairin çığlığını duydum, özlemlerini dantel dantel işleyen. Üstelik duygusal bir sesin yorumu da ayrı özellik katmış şiire.Candan tebrik ediyorum.18 Mart 2011 Samsun
İçimize akanlardan ve içimiz yakanlardan kurtulmak ne mümkün ki, şair dostum? Bazen hep düşünürüm; şiir mi şairi, şair mi şiiri yaratıyor diye de cevabını bir türlü kendime bile veremem.. Yani bunlar cevapsız sorular.. Kutluyorum, ustalığın bütün görkemi bu şiirinizde de kendini hissettiriyor.
Baştan sona hecenin güzelliği ile sunulmuş harika bir şiirdi... Gün birinciliğinizi kutlarım.... Saygı ve sevgilerimle...... (Yorum da çok güzeldi.....Sesinize nefesinize sağlık)
Etkili bir manevi coğrafyanın, manevi iklimin duyulan aydın sancısı mısralara yansımış; dğişik bir anlatım, şiiri sevdiren bir anlatım; benim gibi acemiler için örnek bir şiir, dersler alınacak bir şiir okudum aleminizden ve sesli olarak dinlerken de çok güzel duygulara kapıldım... Eserinizi, kaleminizi, gün başarınızı saygıyla kutladım... Esenlik dileklerimle....
Mısraları dikerim pembe düşlerden alır. Üşüyorum gel artık ayrılığın çok yaman Aman dedim ey dilber aman eyle el aman. ======== Günün Şiirini ve Şairini Yürekten Kutluyorum... Saygı ve selamlarımla...
Her zamanki gibi tıpkı bir dantela misali örülmüş, manalı, akıcı ve sanatla bezenmiş çok güzel bir eser daha okuduk değerli kaleminizden. Tebrik eder, saygı ve selamlarımı sunarım.
bana her seslenişinizde keşke adım atıfet olsaydı diyorum. adımı yanlış söyleyenlere kızarım ama sizin özellikle söylemniz çok hoş geliyor,niyetinizi bildiğim için. teşekkürler ziyaretinize.saygılar kardeşime.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığınız erdemli sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli ecem..:) sevgim saygım selamlarımla..
Seçkiyi her zaman hak eden şiirlere imza atıyorsunuz ve bu şiirinizde onlardan sadece biri. Güne düşen şiirinizi ve kaleminizi tebrik ediyorum. Hece şiirlerine hayat veriyorsunuz abla. Kaleminden yine sade bir dille ve akıcılığı ön planda tuttuğun ve sesinle kattığın yorumunla bu mükemmel hece şiirini hem okudum hemde haz aldım. Kalemine ve yüreğine sağlık. Şiirle kalınız efendim. Selam ve dua. Saygılarımla.
"Kapkara saçlarını alıp önüme serip Diz çökerek önünde ipek seccade gibi" ........fani aşka kulluk - ibadet ve şirk
"Gözyaşımı akıtsam deli sellere verip ...... tamlama bozukluğu apaçık ortada Ağlasam ve haykırsam tükenmiş vade gibi." ağlayışı üstüne basa basa ön plana çıkarmak gereksiz
"Hikâyesiz şiirler döküldü bak saçına ... hikayesi olmayan şiir olur mu? En güzel heceleri seçip de tak saçına." bu iki satır da üstteki iki satır gibi zayıf ve anlamsız ...
Hasretin öyle yaktı dokunmaz artık acın Karışsın uçan külüm sahrada kızgın kuma. .... bu kısım bir önceki kısmı adeta yalanlıyor.. ilginç
şiir boş boş dönen bir değirmen gibi "saçların" etrafında dolanıp duruyor
bana göre çok çok ama çok zayıf bir şiir
çelişkilerle dolu
en azından ben böyle anladım.. belki de yeterince anlayamadım
kısacası güne düşmeye değer bir şiir değildi. affınızla...
Kapkara saçlarını alıp önüme serip Diz çökerek önünde ipek seccade gibi" ........fani aşka kulluk - ibadet ve şirk
Sayın şair,isminiz olmadığı için ancak bu şekilde hitap edebilirim. Şiir yaşanmışlıkların ışığında anlaşılabilir. Seccade sadece bir simgedir. İbadet için diz çöken kimse seccadeye değil Allah’a tapar. Seccade yerine halı,kilim, çarşaf,yere serilen ceket veya toprak da olabilirdi. Sadece ipek saçları seccadeye benzettim. Sizi bilemem diz çöktüğüm zaman ben Allah’a kul olduğum için O’na taparım, seccadeye değil. Her yazdığımdan şirk kokusu alanlar kendi iç dünyalarını önlerine alsınlar lütfen.
Diğer söylediklerinize hiç de aldırmıyorum, hissedememiş olabilirsiniz,beğenmemiş olabilirsiniz,abartılı anlatımlar olarak değerlendirebilirsiniz ( ki şiir zaten öyle değil midir) zaten seçkiye de her zaman güzel şiirler gelmiyor, bunu da öyle görebilirsiniz.
Ancak ben hiç kimsenin yazdığında şirk kokusu almıyorum, çünkü ben o kelimeyi içimde hissetmedim, dedim ya insan yaşadığı kadar anlar.
Yağmuru sızdırayım saçlarının telinden Yeşillerin üstüne yağsın diye bereket Doyayım mutluluğa doğanın dantelinden Sensizlik mi mazallah benim için felaket. Kara olsa da saçın gözlerime ışıktır Bedenime dolanan hazanda sarmaşıktır.
Günün şiirini ve şairini yürekten kutluyorum. Saygı ve selamlarımla.
Offfff canım ablamm offf hüzünlü ve sancıl bir şiir olsada şiir ve yorum doyumsuzdu, yürekten alkışladım duy alkış sesimi ablam, kutlarım kaleminiz daim olsun sevgi ve saygılar şiir yüreklim...
En sade sözlerime hüzün katan sevgili Herşeyini unutsam aklımda saçın kalır Adınla şarkı söyler şimdi şiirin dili Mısraları dikerim pembe düşlerden alır. Üşüyorum gel artık ayrılığın çok yaman Aman dedim ey dilber aman eyle el aman.
Çok güzeldi bu güzel esere imza atan değerli kalemi sevgi dolu yüreği canı gönülden kutlar saygılar sunarım...
Kapkara saçlarını alıp önüme serip Diz çökerek önünde ipek seccade gibi Gözyaşımı akıtsam deli sellere verip Ağlasam ve haykırsam tükenmiş vade gibi. Hikâyesiz şiirler döküldü bak saçına En güzel heceleri seçip de tak saçına.
o zaman dakime yazdın derlerdi,beğenmenize sevindim,ama gerçekten şarkıyı dinlerken içime doğanlardı,zaten erkek adına yazdım, bayandan bayana böyle yazılmaz ki.
En sade sözlerime hüzün katan sevgili Herşeyini unutsam aklımda saçın kalır Adınla şarkı söyler şimdi şiirin dili Mısraları dikerim pembe düşlerden alır. Üşüyorum gel artık ayrılığın çok yaman Aman dedim ey dilber aman eyle el aman.
gönlü ve yüreği buran duygular akmış yürekten kutlar sevgiler sunarım...
belki de hiç simsiyah saçım olmadığı için bir başkadır siyah saç benim için. zaman zaman oyundan fırsat buldukça yazıyorumişte. ne yazık k oyun daha tatlı gelmeye başladı, stres olmuyor bari, yenilsek de.
Bir önceki şiirde ki off... bu şiirde de devam ediyor Osmanlısın sen ablam çek kılıcını derim böyle olmaz şiir çok güzeldi yine tadında sevgi saygılarımla
Arada bir içimize böyle akıyor, okurlar da özellikle yakınlarımız 'Kime yazdın?' diye hesap soruyorlar. Hesaplardan bıktığım için aşk şiiri yazmaz oldum :) Yorum niyetine dertleştim. Kutluyorum ustamı. Selamlar, sevgiler.
yoruma cevap yazmadığım için sanırım dargın olduğumu düşünmüşsünüz,ama değilim,kızsam birşekilde haberiniz olur zaten hiç merak etmeyin, takip ediyorum şiirlerinizi.teşekkürler kardeşim.
pek de adetim olmadığı halde yanlış yapıyorum kaygısıyla herkese cevap yazdım bu sefer.
Sesinden dinlemek ayrıcalıktı Annem
Saygım ve hürmetle...