Bu kadar; Gerçekleri görmezse, Gözlerimiz.. Elbette açan bulunacak. Dualarımız o gün de, Çabucak milletimle buluşacak. Bir Atatürk daha olsa yeter , Vatanım huzura kavuşacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ATATÜRK'Ü BEKLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ATATÜRK'Ü BEKLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Can dostum,hiç kimsenin kuşkusu olmasın,osmanlının 634 yıllık hükümranlığı da dahil,1000 yıldır bu karmaşık coğrafyada,kahraman -onurlu tür milleti,pek çok badireyi atlata gelmiştir günümüze.Bilirsiniz,kurtacılarını bunalımlı dönemlerde halk kendi içinden yaratır.Yüce Atatürkün ,Cumhuriyeti emenet ettiği genliğin içinden nice kahraman liderler ..Atatürkler çıkacaktır.Toprağı şehit kanları ile sulanmış yurdumuzun bir çakıl taşına ,bin şehit yine feda olur."Yağma HasaNIN BÖREĞİ DEĞİL BU VATAN TOPRAĞI." bUYURSUN BÖLSÜNLER DE GÖRELİM... SLEAM SEVGİLER.
Bugünkü gibi ayrımcılara,bölücülere inat Bu güzel yurdu canımız pahasına sevdik Ulusal egemenkiğimiz ulusal onurumuzdur dedik Cumhuriyetle özdeşleşen ATATÜRKÇÜ DÜŞÜNCEYİ inançla,yılmadan savunup yolumuz bildik.
Bu kadar; Gerçekleri görmezse, Gözlerimiz.. Elbette açan bulunacak. Dualarımız o gün de, Çabucak milletimle buluşacak. Bir Atatürk daha olsa yeter , Vatanım huzura kavuşacak
BİRİNİ TAVSİYELERİNİ DİNLESELER YİNE HUZURA KAVUŞURDA GELDE ANLAT ÇOK GÜZEL BİR ŞİİRAZ ÖZ ANLAMLI KUTLARIM
Günün şiiri seçimeli bence.
Ne kadar anlamlı.
Var olan ilhamınız daim olsun.
Saygılarr....