(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bişey lazım değil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bişey lazım değil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bişey lazım değildi de niye açtın kapıyı..? hem bişey lazım değil diyon..hemide yandan yandan merdivene bakıyon.. başkasımı gelekti ki?? belli belli, içerdende mis gibi yemek kokuları geliyor zati:))
bu kapı işyeri kapısımı yani?? adam hala kapıda bekliyor ya.. bişey lazım değil dedin kaldın öyle... teşekkür et göndersene.. biliyorum şoke oldun o gelmediği için... (işyerinde..internetde...ohh oh...sefam olsun...memleket bu yüzden battı zati.. :))
Şiirin ne kadar göreceli bir kavram olduğunu şu sıralar daha iyi anlıyorum :) ...ve idda ettiğim gibi kafiye uydurcam diye ıhlaya pıhlaya,ite kaka yazılan edebi cümlelerden çok ...akıldan ve kapten geçen daha çok şiir gibi sanki...
evet ben sade ve düz anlatımları severim ..kafa yormaz... :) neyse odur...benim yazdıklarımda aslında neyse odur... tarif etme şekli değişiyor sadece cümlelerde...
Her kapı çalışında 'bişey lazım' değil dersen, Birgün, çalmadan çok lazım diyeceksin... Her gelenin niyetini bilip, maneviyata ersen, O zaman kapıdan değil ruhen sipariş vereceksin. HakanKURTARAN Tebrikler Esma hanım.
ya öyle yazınsene ben ne bilim istanbulu gittimkine ben adanalıyım adananın daşköprüsünü küççük ssati büyük saati bilirim istanbulda boğa zurna nerden bilsin bunu savran şindi esme bacı yaa
Bak dedim sana lazımmış diye.Başladı yine puslu,yağmurlu,çizmeli günler ya :S bende de babet var ama ayağım üşüdü sanki.Söyle Mert'e getirsin,yollarda mahvolursun bak.
evet ya aslında lazım. hava yağışlı diye çizme giydim.çivisi topuğuma battı. bide alışmışım spor ayakkabıyla yatmaya. çizme bozdu beni. merti aradım akşam getircek yoksa böle eve dönemem ayağım acıdı