bugün ne güzel bir gün sen varsın bugün yağmur var bugün bugün ne mutlu bir gün sen varsın bugün bugün ıslansam, sokaklarda bugün bağırsam sokaklarda bugün mutluluk var ıslak sokaklarda,, bugün sen varsın çamurlu ayaklarımda yağmur ve sen teşekkür ediyorum bugüne. .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
istanbul da yağmur şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
istanbul da yağmur şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bugün ne güzel bir gün sen varsın bugün yağmur var bugün bugün ne mutlu bir gün sen varsın bugün bugün ıslansam, sokaklarda bugün bağırsam sokaklarda bugün mutluluk var ıslak sokaklarda,, bugün sen varsın çamurlu ayaklarımda yağmur ve sen teşekkür ediyorum bugüne.
Yağmur ve insanın sevdiği olunca daha ne isterki seven Tebrikler harikaydı yüreğine sağlık kalemin daim olsun Her dem selam sevgi dua ile..
sen varsın bugün
yağmur var bugün
bugün ne mutlu bir gün
sen varsın bugün
bugün ıslansam, sokaklarda
bugün bağırsam sokaklarda
bugün mutluluk var ıslak sokaklarda,,
bugün sen varsın çamurlu ayaklarımda
yağmur ve sen
teşekkür ediyorum bugüne.
Yağmur ve insanın sevdiği olunca daha ne isterki seven
Tebrikler harikaydı yüreğine sağlık kalemin daim olsun
Her dem selam sevgi dua ile..