(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAF GÖZLÜĞÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAF GÖZLÜĞÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elde doksan dokuz oynar dudağı Doları markıyla dolu sadağı, Yüz salât, bin ihlâs budur adağı Kendince Cennete uçanlarda var.
evet üstadım burdan kendşlerine cennetten yer ayırttığını sananlar az değil Allah ıslah etsin merhamat versin yüreklerine ,tebrik ediyorum çok anlamlı çok güzel ustaca dizeler başarılarınız bitimsiz olsun.saygımla.
İbrahim insan ol, insanı sev de Saçıp savurmaktan uzak dur evde, Zulme karşı dikil, görsen de devde Filistin, Karabağ, Çeçenler de var. Yüreğine sağlık dost şair.
Herkes bilir ya tekrarlayayım: Allah'ın verdiği nîmetlerden başkalarını da faydalandırmak; nasib işidir!. Yüce Allah, herkese nasîbetmez ... Siz, eserinizde; nasiblenemeyenleri sıraladınız... bu hep böyledir. İnandım.
El ile göz ile akıl ile harâmı; "kendime mâlettim" diyenlere acıyınız!. sonucunu bile bilseler, aslâ meyletmezler!.
H. İbrahim SAKARYA' M bir de fotoğraf için diyeceğim var: Bu çeşit fotoğraflar, bakıla bilir cinsten değil; gözüm... bunları, siyâsî olarak kullanmak için yayıyorlar! böyle bir fotoğraf çekimine Trabzon'da, demir hamallarına; turistlerin çektikleri fotoğraflardan şâhidim!. Hani, o iki kişi tayyarenin yanında çul-çubut içinde pozdan; fotoğrafçısı zengin olmuş... oysa ki resim, hurda toplayanlara çekilmiş!. Elektronik ortamda her türlü göz aldatması pek mümkün!.
Eserinizden dolâyı tebrik, Saygım ve Selâmımı bildiririm... şiirlerine çok ara verme he mi?
Kadir Yeter. 18.9.2011 Pazar gününde Trabzon'dan yazdım.
w.edebiyatdefteri.com/siir/514656/insaf-gozlugu H.İbrahim Sakarya (hisbey)
Malesef Müslümanım diyorsan daim mendilin elinde olsun. Binlerce şeytan sırada ağlatmak için. Kutluyorum o muhteşem duyarlı yüreğinizi. Selam ve saygılar
kutlarım...