Severim .....Sevmeyi .........Bilenle ............Sevişmeyi Hatta ......Su içmeyi ekmek yemeyi ............Dağbaşı deniz kıyısı Elele .....Dolaşmayı .................Severim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ ÖZGÜR OLMALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ ÖZGÜR OLMALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Severim .....Sevmeyi .........Bilenle ............Sevişmeyi Hatta ......Su içmeyi ekmek yemeyi ............Dağbaşı deniz kıyısı Elele .....Dolaşmayı .................Severim...
Nadide inci taneleri gibi anlamlı dizelerdi...tebrikler dost....sevgisiz kalmasın yürekler....selamlar esenlikler...
fFAZLA SÖZE NE GEREK, ŞIMARMAMAK İÇİN KENDİMİ ZORLUYORUM HABERİNİZ OLSUN HA...DEĞERLİ ŞAİRİR HANIMEFENDİ. nE GÜZEL BİR YORUM O ÖYLE.. ÇOK SAĞOLUNUZ EFENDİM. SEVGİ VE SAYGI BENDEN DE.
Günümüzde önce insan yozlaştı ,ardından da ,güzellik adına ne varsa. Kimse artık "kendisi " değil .Dost bildiklerimizin bile ,yüzleri maskeli. O güzel anlayışınız için teşekkür ederim.İnsan sevince ,bence işte böyle sevmeli. Sevgiyi tutsak etmedem yani. Beğeniniz için ayrıca teşekkür ederim.Yorumlarınız da benim için çok önemli ..geceler sağlıcakla hoşçakalınız ,saygılar efendim.
Siz bir gönül insanısınız.Duyarlı ..duygu yüklü..sevginin gücüne inanmış değerli şaiir. Şiirleriniz kadar ,yorumlarınız da benim için çok değerli. Yüreğinize ve de dilinize sağlık.Selam sevgiler dost'um.İyi geceler.
.....Sevmeyi
.........Bilenle
............Sevişmeyi
Hatta
......Su içmeyi ekmek yemeyi
............Dağbaşı deniz kıyısı
Elele
.....Dolaşmayı
.................Severim...
Nadide inci taneleri gibi anlamlı dizelerdi...tebrikler dost....sevgisiz kalmasın yürekler....selamlar esenlikler...