(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayırlı Kandiller şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayırlı Kandiller şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağolun Murat Bey sağolun.Sizinde geçmiş kandiliniz mübarek olsun.Allahım hayırlara vesile kılsın inşallah aileniz ve sevdikleriniz için bu mübarek geceyi. Selam ve saygılarımla.
Mistik yanıyla birlikte eğitici öğretici yanı ve "insan / yaşam" tanımına yüklediği derinlikli anlamlarla bütün olarak "değerler" bazında insana ve evrensel anlayışa tanımlayıcı / tamamlayıcı katkılarıyla " KADİR GECESİ" ve bu gecenin çağrıştırdığı düşün ve duygu derinliğinde; insandır yeşeren bereketiyle, özdür, yaşamdır; insancıl renklerin "BİR' in gücünde birleşerek yeniden anlamlanmasıyla...
Bir önceki günde kalmış olsa da, aslında etkisi süreklidir, kalıcıdır, yansıyıcıdır Kadir Gecesinin. Bütün içtenliğimle kutlarken bu anlam ve derinlik dolu gecenizi; mutluluklarla, umut ve dostluklarla sevgi ev esenlik getirmesini, bütün insanlığa hayırlı olmasını dilerim, dostça, saygıyla...
Hayırlı kandiller.. Kandiliniz mubarek olsun. Allahın kullarını sağlık, başarı ve mutlulukla ödüllendirsin. Kaleminize, gönlünüze sağlık. Yüca Rabbim, tüm dualarımızı kabul ve makbul etsin . Âmin!...