(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖLE TUTTUĞUM TOPRAK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖLE TUTTUĞUM TOPRAK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğup büyüdüğümüz yerlerde bıraktığımız hiç bir şeyi olduğu gibi bulamıyor, gerçek şoklarla karşılaştığımız zaman ne yapmamız gerektiğini bir an karar veremiypruz değil mi?
Ne yazık hiç bir şey aynı klamdığı gibi, her şey gün geçtikçe çok daha fazla talan edilmiş olarak çıkıyor karşımıza. Ama ne olursa olsun memleketimiz bir başka ve biz onun talan edlimiş halini bile seviyor ve özlüyoruz.
Özeldi dizeleriniz. Kutluyorum kaleminizi ve saygılar yüreğinize.
İnsan ayrı kalınca büyüdüğü yerlerden Toprak başka kokar Gül başka kokar. Hiç bir ses hoşuna gitmez. Bülbül kargalaşır aklınca öter. Akşamları insanın omuzlarına bir ağırlık çöker, Say ki gurbetin ağırlığı, Sesimizi duymayan yarin sağırlığıdır. Yağmur bir ciselese, Dertleri ötelese, Her yer toprak koksa Mis gibi, Memleket gibi, Dahası vatan gibi.
Doğduğumuz, şekil aldığımız, huyumuzu, suyumuzu toğrağına borçlu olduğumuz memleketlerimiz, toprağımız...dedi adeta bana dizeler.... ne güzel bir şiirdi böyle üstadım, yüreğinize sağlık... Selam ve saygılar...
SEVEREK VE BEĞENEREK OKUDUĞUM GÜZEL BİR ŞİİRDİ. DESTANSIYDI, YÜREKLERDE TATLIYDI. KALEM VE YÜREK HER DAİM VAR OLSUN. SELAMLARIMLA... TEBRİKLER VE SEVGİLER.
Bir yasam ki sanirim hemen hemen hepimizde ayni olay ve gecmis var ve bu siire ne guzel yakismis , kendini anlatmis , yurek acmis dizelerde. Tebrikler yureginize , siire ve size . Saygimla.