(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDENLER DÖNMEZ!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDENLER DÖNMEZ!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Haklısınız gidenler bir daha geri dönmez fundacığım.Dönse de kalp kırılmışsa koay kolay yerine gelmez. şiirinizi beğeniyle okudum.Güzel gönlünüz dert görmesin.Selam sevgiler.
Arkanızda avunabileceğimiz böylesi güzel bir veda şiiriyle tatile çıkın bakalım.. Biz burada ne olacaksak ?!.. Şaka bir yana, iyi tatiller canısı... Dinlen ve dön inşaallah!...
DUSLERIN GOLGESINDE OLMAK GINDENLER DONSE .GIDENIN KENDINCE NEDENI VARDIR KENDINCE A,A SEVEN YUREKTE SEVMISTIR NE UNUTMAK MUMKUNDUR NE DE YASANMISLIKLARDE DONSE BILE HIC BIRSEY ESKISI GIBI OLMAZ.YUREK YARA ALMISSA SEVGIDEN YANA.YUREGE GIRMEK COK KOLAY CIKMAK OZRDUR SEVEN YUREKTE.HER GIDIS BIR CENTIK ATAR YUREGE KANAR YUREK INCEDEN INCEDEN.GIDEN DONSUN AGLATMASIN SEVEN YUREGI ACI CEKTIRMESIN KANAYAN YUREGE .DILERIM SEVEN YUREKLER BIRLIKTELIKLERE VARSIN SEVGIDEN ASKDAN YANA .YUREKTEN TAM PUAN
Hiç bir kelime cümlesini tamamlayamaz seni anlatmaya...Can olmanın ve mürekkebin öznesisin sen, öznenin özüsün damlalarla coğalan...Sevgimdesin can tanesi...
Siirlerinizi defalarca dinledim ,sizin gibi siir yazan ve yorumlayan burda sayili insan gordum, yillardir siir yazan bir insan olarak siirleriniz beni ayri etkiliyor ,yorumunuz ise hayal dunyasinda dolastiriyor...verilen emeklerinizin zay olmadan basariya ulasmasi dilegi ile saygilar sevgiler, sevmesini bilen insanlarla kavusmak umudu ile saygilarimla...!!!
sevgili şairem her sayfanıza geldiğimde güzel ve hüzünlü şiirlerini okumak beni çok ama çok çok mutlu ediyor tabiki bir o kadarda hüzüne boğuyor yazdıran yüreğini yazan kalemini tebrik ederim.
ayrılığa yenik düşmüş yüreğinizin son çırpınışları vardı dizelerinizde..duygu ve anlam olarak harika bir çalışma..keyifle okudum ve dinledim..dilerim ki hayat size bir süprüz yapar ve ümidinizi kestiğiniz o büyük vuslata erersiniz..sonsuz saygılarımla..başarılarınız daim olsun..ziya var
sevdalı yüregine ve yanık sesine hayran olduğum sevgili fundam okumakla geç kalıyorum şiirlerini bağışla can kızım pek giremiyorum siteye yine ayrılıkları yazmış kalemin hüzün dolu dilerim bu acılar biter bir günde mutluluk şiirleri yazdırır yüreğin canımsın harika şiirini ve bayramını yürekten kutluyorum sana sevgimi ve selamlarımı bırakıyorum o yaralı yüreginden ve yaşlı gözlerinden öpüyorum.
Güzel yüreğinden dökülen, ayrılığa dair çok etkili dizelerdi canım....tebrik ederim...güzel tatiller ve hayırlı bayramlar dilerim. Sevgilerim gönülden eselikler...
Ooff canım off,duygular çağlayan olmuş yine o narin yüreğine içli güzel nefesine sağlık.iyi tatiller hayırlı bayramlar diliyorum.Çabuk dön sen :( safi selam sevgimle.
Gidenler dönmüyorsa, gittikleri yerde rahat ettiklerindendir. Şaka bir yana şiir ve yorum çok güzeldi. Yüreğine kalemine sağlık can. Kutluyorum, sevgilerimle.
Doslarım seni sordular bana biz ayrıldık diyemedim diyemedim biz ayrıldık diyemedim Zor sevda hicran yarası sarmış mısralara dökülmüş silinip silinip baştan yazılmış Vede sonunda öğrenilmiş GİDEN LER DÖNMEZ BENDE HEP DERİMKİ GİDENLER DÖNMEZSE ARKALARINDAN FERYAT FİGAN NİYE gittikleri yerde kalsın onlar vede farkına varmadıkları kaybettiklerine yansınlar
Yürümeyi öğrendim sen yokken; bu sevdanın yokuşunda
Kanadıkça içimdeki yaram tuz basıyorum
Acıyan yanım sende kalsa da inadına
**************************************** Gidenin ardından mendil sallamak gerekirken niye onca işkence? Belli ki izi büyük, derince.. Demek ki isan böyle oluyor sevince. O güzel yüreğin sevgiye doyar inşaallah... Çok beğeni ve takdirlerimle canım benim.. Kutluyorum güzel, zarif kalemini...
HAYATTA HEP DOĞRU SEÇİMLER YAPTIĞIMA İNADIM. Düşündüm, tartım ve eledim. Karlı olanı seçtim hep. Yap- yapma diye kararlar aldım. Karlı, güzel-çirkin, iyi- kötü diye aklımca hep yargılayarak yanlışlardan doğrulara sıyrıldım. Yıllar sonra eldekilere bakınca kayıpların daha fazla olduğunu gördüm. Aklımı araya koymadan ratgele seçimler yapsam bile daha iyi olurdu. Hep tersini yapsaydım yaptıklarımdan daha iyi olurdu. Acaba duran ( elimizde olanlar ) da gidenlerden olsa ve gidenlerden birkısmı dursa yine aynı konumda mı olurduk. Yine aynı sancıyı mı yaşardık? Neden olmasın? Yanlışlarımız doğru; doğrularımız yanlış çıkıyor. Biraz agresif mi olmayılız? Ne dersin? Şiire gelince sana ne söyleyim ki? Her zamanki gibi kaleminden sanat akıyor. Duygu denizinde yüzdük elhamdülillah. Kutluyorum sevgili kardeşim. Bayramın kutlu olsun bu arada. sevgi ve selamlar.
Eger giden haksiz ise ve hakkini yemis ise doner emin olki doner arkadasim doner ,allahin bir yazisidir bu doner ,fakat donsede ne fark eder sen senlikten gecince doner ama nasil doner sana cektirdiklerini cekerek doner senin hissettiklerini oda gorerek doner vijdan azabi duyarak doner ,ettiklerini tek tek bicerek doner ,Ne vardi su dunyada insan oglu sevilirken kiymet bilse ne vardi, insanlar verilen sevgileri gorupte korluk etmese ,nankorluk edipte sevdigini oldugu gibi kabul edipte iyisi kotusuyle sevse,gereksiz anlamsiz olaylar icin kizip terk edilmesede boyle yillarca goz yasi dokturup aglatilmasa icin icin eritilip dunya bile unutulmasa ,hayat anlamini bilmeden yasanmasa,, ne vardi ne vardi bunca cekilen izdiraba aciya kedere eleme ne gerek vardi boyle haykirip sesini duyurmak icin cirpinani goruverse...ne vardi ne vardida gozlerini bu kadar kor etmese.... her siirinizi sizin kadar paylasarak dinliyor saygi duyuyorum funda hanim tebrik ederim haykirislariniz benide etkiliyor elimde olmadan iki satirda ben yazdim kiymet bilmeyenlere , umarim saygisizlik olarak gormezssiniz saygilar hormetler saygiyla kalin ...
Akıl almaz ve tarifleri mümkün olamıyan sevdaların sonsuz serüveninde ve bütün bu insanın aklını başından alan kara mı kara , kapkara sevdaları kapsamına alan muhteşem şiiri ancak böyle bir Funda sesi seslendirir ve ancak Funda gibi bir Funda yazardı. İşte o Funda da bu Funda Sağlam ! Bütün bu aşk ve sevda yanmalarının içinde hala devri daim yapanlara tercüman olduğun için Seni , en kalbi sevgilerimle kutluyorum sevgili Funda Kardeşim. Yüreğine , sesine ve kalemine sonsuz sağlıklar ve başarılar diliyorum.
Ayrıca kısa da olsa , gönlüne göre ve tam tadına vardım diyebileceğin bir tatil diliyorum.
Gidenler dönmez şarkısını hatırlatan yüreği ALKIŞLIYORUM ama sakına dönmemezlik yapma aman ha Güzel şiirokudum sayfanda İYİ HAYIRLI GÜZEL NAİF TATİLLER DİLİYORUM SAGLICAKLA KAL BURDA KAL
Yürümeyi öğrendim sen yokken; bu sevdanın yokuşunda
Kanadıkça içimdeki yaram tuz basıyorum
Acıyan yanım sende kalsa da inadına
merhaba güzel insan tebrikler. yine şiir almış başını gidiyor gidenler dönmez diyorsun ama ucunda aşk varsa dönmeyi de bilir insan harika bir şiir hrika bir yorum. kutluyorum yüreğindeki aşk tükenmesin aşkla kalın
Sensizliğin vurduğu dalgaların arasında ılık nefesini bekliyorum. Telefonlarım hala sessiz, yüreğim ise sensiz. Bıraktığın yerdeyim. Çok mu senden istediklerim ? Çok mu seni uzaklarda bekleyip bir yudum nefesini beklemelerim çok mu ?
Senden hiçbir zaman yollarıma serilecek bir ömür istemedim. Ya da duygularıma sunulacak bir beden diledim senden. Asla senin yüreğinde bir yudum sevgi damlası istedim. Dilinde ıslanan bir kelime, iki dudağından havaya kanatlanmış bir nefes olmayı diledim ben. Biliyorum hiçbir zaman ellerimiz birbirini tutmayacak. Yüreklerimiz hep hasretin avuçlarında " imkansızlığı " yaşayacak. Lakin karanlıkların içindeyim. Ne olur nefesinden bir yudum " hayat "yolla. Seni soluyayım havayı solur gibi. Zifiri gecenin içinde kaybolmak üzereyim. Yokluğun kanarken ne olur bir avuç güneşinle karanlıklarıma gel. Karanlıkların içinde sonbaharda solan bir yaprak gibi düşmek istemiyorum kuru toprağa. Anla sevgili; gözlerinde saklı aydınlığına ihtiyacım var benim..
Eğer gelmeyeceksen sevgili ; bırak tövbeleri yarım kalmış günahlarını ser bedenime. Sevgiyi haketmeyen kalbim bari bir işe yarayıp küllerimden yalnızlık gülleri yeşersin yalnızlığın gölgelerinde. Bir yudum sevginle düşlerime gelmeyeceksen; bırak ta sensizliğin içinde avuç içlerinden kanatlanayım sonsuzluğun satırlarına. Bir avuç güneşinle karanlıklarımı ezmeyeceksen; bırak dilinde ıslanacak son dua, gözbebeklerinde akan son damla olup toprağa ben sarılayım. Ben ellerimi uzattım yüreğine; nefesinden ya yokluğunu yolla yalnızlığa sarılayım ya da gözlerini yolla delice yüreğine soluyayım..
Karanlıklarıma yokluğunun hançerinin düşmesine izin verme; gözlerinde saklı bir avuç güneşle gel yalnızlığın gölgeler
gidenler döner dönmesine lakin,bıraktıkları gibi olmaz hiç bir şey..kırık yaralı bir kalp dönüşte onarmaz varışta..kutluyorum duygu dolu dizeleri..tebriklerim sevgilerimle..
ahhh canım kızım gidenler geri gelseydi off ki offf ama genede yaşamak zorundayız alışmak zorundayız hayat neolursa olsun devam ediyor. bu güzel şiirini yorumunu ayakta alkışlıyorum.seni çok özleyeceğim iyi tatiller kocaman öpüyorum sevgimlesin
GÜLDESTE tarafından 8/24/2011 2:51:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Gönül ne kadar da özlese de gerçek olan gidenlerin dönmeyeceği.Keşke diyoruz,ama keşkelerle olmuyor.Çok güzeldi.Yorum yine herzamanki gibi büyüleyici.İnanın önce şiirinizi okuyor, sonra sadece dinliyorum.Yüreğiniz var olsun.Selamlarımla..........
Başka bir funda vardı bu kez dizlerde. Soluk soıluğa kalmamış, aşkı ve ızdırabı kendi penceresinden fırlatıp atmış sanki... Bu defa biraz daha sakin ve üzüntünün tenha kaldıgını gördüm ellerinizde. Demek bir süre yoksunuz..üzülmemek elde değil buna ama çok dolu döneceğinize şüphe yok ki:)))Tebrikler...siz yokken de sayfanıza uğramak farz:)
ama olmaz kiiiiiii biz sensiz npcaz ablacım yaaaaaaa:))) BU SARKIYI ÇOOOOOOK SEVERİM ve O KADAR YAKIŞMIŞKİ ŞİİRE SENİN SESİNE BU FON OY OYYYYY BİTİRDİN BENİ MELEĞİMMMMM seni çoooooooook seviyorum harika bir şiir harika bir yorum cansınnnn aldım kaçtım :)
biliyorum..
gidenler dönmez..
dönse de
ya benim için değildir..
ya da ben o ben değilimdir artık
yıkık dökük
kırık, perişan
onu sormasınlar benden
onlu değilim ben