(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİR AHLÂKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİR AHLÂKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kardeşim; ... şair bile olsa insan, ' 'Üslûbu beyan aynıyla insandır.'' - (Y.K.Beyatlı) ; öyle değil mi? Tebrik, teşekkür, saygı ve selamlarımla...
16 lı heceyle yazılmış güzel bir şiir.Çok uzun şiir yerine kısa şiirlerde meram anlatabilmek daha güzel .Ümit yaşarın da benzer harika rubaileri var.Saygılarımla emeğinizi ve güzel şiirinizi kutluyorum
Kısa, öz, ve isabetli bir şiir . Elma resmi şiire lezzetli bir şekil vermiş. Anlatılması çok güç olan koskoca ağır bir konu, tüy gibi kaldırılmış yerli yerine konmuş. İmrendim. Hece zahmeti de hiç hissedilmiyor. Kutluyorum değerli ustayı, selamlarımla.
Şiiri; yaşamın en özge yaşanabilirlik alanlarından biri olarak görenleri tasvir eder gibi bir dörtlük... Tabii ki ahlakı sinesinde bir apolet olarak barındıranlara ithaf...
Bütün kalplerin içindekini okuyandır Rabbimiz. Biz ancak yaşadıklarımızı ve gördüklerimizi biliriz. Yine bir dörtlüğe bir sayfayı gizlemişsiniz. Tebrik ederim. Saygı ve muhabbetlerimi sunarım.
İSMAİL SÜKLÜM tarafından 8/6/2011 12:22:36 PM zamanında düzenlenmiştir.
... şair bile olsa insan, '
'Üslûbu beyan aynıyla insandır.'' - (Y.K.Beyatlı) ;
öyle değil mi? Tebrik, teşekkür, saygı ve selamlarımla...