(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAY......... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAY......... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
HER CANLI BİR GÜN MUTLAKA ÖLÜMÜ TADACAKTIR,YÜCE HAY CÜMLEMİZİN HAKKINDA EN HAYIRLISINI VERSİN TEBRİK EDİYOR HAYIRLI RAMAZANLAR DİLİYORUM DOST YÜREK SAYGIMLA.
ÜSTADIM; ALLAH'IN DOKSAN DOKUZ İSMİNDEN BİR OLAN HAY'I ÖZ OLARAK DİLE GETİRMİŞSİNİZ. KİMSE BU DÜNYAYA KAZIK ÇAKMAYACAK TABİİ Kİ. GENÇ, YAŞLI, BEBEK VADESİ GELEN BU DÜNYADAN GÖÇÜP GİDECEK. ALLAH GÖNÜL SESİNİZİ HİÇ EKSİK ETMESİN. SAYGILARIMLA...
dostum gelde çık işin içinden aslında çıkılı da çok uzunca,
yani insan niye yaradıldı ise onun tarifini iki cümleyle yazmalı ama çok ağır olur... hallacı mansuru, peygamber efendimiz, güçlükle affetmiştir bu kadarcık bari yazayım...
...............için kirlenirse yıkanabilirsin huyla..............
..............ruhun yıkanır anlayabilirsen HAY la...............
..............burada ne mecnun hakikattir ne de leyla...............
...............kendine sıragelmez sanma sakın her şey sırayla .!.............
............eyer ben öleceksem burada yazık bana...............
ne denir ki harika...
tebrik ederim...
sevgimle...