Ey saki! Hadi durma, doldur boşalttığım kadehleri Vur dibine dibine. Sen de vur yalnızlığa. ’Parçalansın kadehler, dökülsün meyler’... Çınlasın kulaklarımda, Hüsranla kanayan aşklarda, çığrından çıkan plâklar.
Ey sevdalım... Ne olmuş, sana Kerem demişsem Ne çıkar keşişin kızı Aslı olsam gözünde Sen de İsfahan Şahının oğlu Ahmet Mirza... Sarhoş olurken kadehlerde, Aynı sevdayı çekmedik mi yüreklere?
Geç kaldın be, Allah’ın belası saki, Şimdi ardına bakmadan terk etti Kerem... Hadi doldur şu kadehi. Ve şimdi çıldırırken evrenin çarkı feleği Belki... Belki de, fırlatır yüreğime Ahmet Mirza’yı
İsrafil’in suru eşliğinde, koparken kıyametler Karışır küllerimiz... Yalnız ikimize eser dehşet rüzgârlar Ve üflenirken efsunlar, Gelir, ciğeri beş para etmez vuslat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_UÇUŞUR KÜLDEN ZERRELER_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_UÇUŞUR KÜLDEN ZERRELER_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okuduğum bu ikinci şiirinizde gerçek safi şiire ne kadar aç kaldığımı şaşkınlıkla farkettim. sizi fırsat buldukça okumaya devam edeceğim şaire... saygı ve selam ile...
neclagönülden gül zerreler tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair dost Necla..:) sevgim saygım selamlarımla..
Ey sevdalım... Ne olmuş, sana Kerem demişsem Ne çıkar keşişin kızı Aslı olsam gözünde Sen de İsfahan Şahının oğlu Ahmet Mirza... Sarhoş olurken kadehlerde, Aynı sevdayı çekmedik mi yüreklere?
"İsfahandır Aslım bizim ilimiz. Ördek uçtu viran kaldı gölümüz. Böyle nice olur bizim halimiz Çöz Aslım çöz göğsün düğmelerini" Kerem ile Aslı hikâyelerinden.
Ellerinize sağlık şair arkadaşım. Beğeniyle okudum. Sağlıcakla kalınız...
BIR DE SIZE ŞUNU SOYLEYEYIM. BU ŞİİRE DOĞRU DURUST YORUM YAZACAK OLAN ÇIKMAZ. ÇUNKU KAPALI ANLATIM VE TELMIHLER VAR O YUZDEN BIRI BU MUKEMMEL ŞİİRİ SAÇMALAR DA OLUMSUZ YONDEN ELEŞTIRSE UZULMEYIN. TEBRIKLER GUZEL OLMUŞ DIYENIN DE ŞİİRİ ANLADIĞINI DUŞUNMEYIN.
DEĞERLİ KALEM ARKADAŞIM, SANIRIM SIZ EDEBIYATÇISINIZ. ŞU DENILIR SIZ GERÇEK ANLAMIYLA BIR ŞIIR YAZMIŞSINIZ . BU MEVZUYU PEK KIMSE BILMEDIĞI GIBI SONUNU HIÇ BILMEZLER. ACILAN DUĞMELERDEN SONRA TEKRAR DUĞMELER VE SAÇLARINDAN BAŞLAYAN ALEV VE KUL OLMALAR .Ç VUSLAT KULLERIN KARIŞMASIYLA GERÇEKLEŞİR VE SON MERHALEYE ERIŞILIR. TEBRIK EDERIM.
Yoruma çok teşekkürler.. Edebiyatla tek ilgim Bir buçuk yıla yakın zamandır şaniden şiir yazmaya başlamam. ancak şu var, okumayı çok ama çok seviyorum. sağolun. selamlar.