(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALMANCA ŞİİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALMANCA ŞİİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Doğru söylüyorsunuz ama insanoğlu hep fazla olsun diyor. Dediğiniz gruplaşma karşılıklı ziyaret benim yapıma ters Eğer bir şairin şiirini beğendiysem adını not alırım şiirlerini okurum. Yorum almak için kesinlikle kimseye yorum yazmam.beğendiğim şiirlere yorum yazmaya çalışırım.
paylaşımlarınız okunma sayısı hedeflenerek yapılmasa keşke... ne şiirin çok okunulurluğu o şiiri iyi kılar, ne de çok yorum alması. Hiç yorum almayan şiirler var çok çok güzel... genelde gruplaşma ya da karşılıklı ziyaretlerle okunurluğunuzu arttırabilirsiniz eğer bu sizin için çok önemliyse.
Evet burası edebiyat sitesi burada çok güzel şairler tanıdım. Çok güzel şiirler okudum. Benimde yazdığım güzel şiirler var. Birazını yayınladım ama gelin görünki hiç bir şairin şiirlerinin okunma sayısından memnun değilim. Okunma sayısı çok düşük. Bu yüzden canım şiir yazmak bile istemiyor. Yazdıklarımıda zorla yazdırıyorlar. Siz güzel insanlar okudukça güzel şiirlerde asabilirim.bu şiiri dalga geçmek gibi bir düşünceyle yazmadım.öyle aklıma geldi karaladım nasıl olsa okunmuyor diye
İnsan dilediğini yazabilir elbette ama bir edebiyat sitesinde "şiir" yazdım diye biz okurlarla paylaşıyorsanız yazdıklarınızdan sorumlu olmanız gerekir. Ben bu yazdıklarınızı size şiir yazdım buyrun okuyun diye sunsam siz de bu nasıl şiir dalga mı geçiyor bizimle! demeniz gerekir. Bunu böyle diyemiyorsanız o zaman kendinizin şiire verdiği değer ve saygı empati gerektirmez zaten. Zaman çalmak en büyük hırsızlık ve saygısızlıktır... Şiir iyi ya da kötüdür, güzel ya da çirkindir ama yazılan şiirse ! o nedenle önce kendi emeğinize saygı gösterin sonra bize şiir okutmak için sayfanıza asın...