Bir enkaz başındayım.. Herkes içinde yatanın sen olduğunu söylüyor Ama yalan söylüyorlar Sen benim yanımdasın, Enkaza birlikte bakıyoruz Neden beni bırakıp yürüyorsun? Hey! Nereye gidiyorsun? Haklı değiller, değil mi ? O enkâzın, O mahvolmuş planörün içindeki sen değilsin? Haberler, insanlar, internet, herkes, her şey Yalan söylüyor değil mi ? Sen, bu erken yaşında toprak olamazsın değil mi ? Sonra haklı olduklarını hazmediyorum Senin için yapılan törene gidiyorum Herkes çökmüş, Ay yıldıza sarılı, önünde resmin olan o tabut Yeni evin Şimdiyse kara topraklardasın Üşüyor musun, ağlıyor musun? Seni çok özlüyorum! Bugün seni her günden daha başka hatırladım, Herkesten her şeyden her zamandan daha farklı Hissettin mi gözyaşlarımı, kanadığımı? Açılmamak üzere mi kapandı o güzel gözlerin? Yüreğin, bedenin, o sıcacık kalbin Artık toprak mı oldu? Sen ağbeyimken, canımken birden toprak oldun.. Çoğu zaman birgün gelmediğinde özlerken, Sitem ederken, Şimdi on üç gün oldu ve sen hâla yoksun Sana somurtmak bile yakışmazken Ölüm hiç yakışmadı be ağbeyim Geçenlerde topladım cesaretimi ve Son nefesini verdiğin yere gittim, Tek kalan şey, planör parçaları ve SEN! Senden sonra anladım. Yaşamın iki sâniyede nasıl solduğunu.. Bir meleğin nasıl toprak olduğunu.. Aradan yıllar geçse de her sâniye KALBİMDESİN Sana hiç söyleyememiştim Artık söylüyorum! Seni çok seviyorum! Seni çok özledim! Mekanın cennet, ruhun şâd olsun! SEMİH UZUNLAR!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canım Abim'e.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canım Abim'e.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Offfff ne diye bilirim ki, kanım dondu tüylerim diken diken oldu, kelimelerin bittiği yerdeyim yüreğine sağlık meleğim. Annesinin kızı! kalemi ve yorumuyla kendini belli ediyor geleceğin usta şairelerinden biri olacak prenses, kocaman yüreğinden öptüm başınız sağolsun, Allah sabırlar versin canım :(((((
Sesi ve yorumuyla harika olmuş şiir. On altı yaşındaki bir kızın yazdığı güzel bir şiir. Şiirdeki duygu ve düşünce insanı alıp sürüklüyor. Şiirin yazılış ve okunuş uslubu, insanın dikkatini daima ayakta tutuyor. Bu da ayrı bir başarı ciheti.
Kardeşimi tebrik ediyorum bütün samimiyetimle.
,,Gerçek gülü bilmez, uğur böceği'' ,,Bir şair erder hep oynak köçeği''
,, Benim tercihimdir, küçük örümcek'' ,, Çünkü ördüğü ağ, sanatta gerçek''
Soner ÇAĞATAY
Soner Çağatay tarafından 7/12/2011 7:08:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ne desem sanırım kelimeler yerini bulamaz içimde hala bir ateş yoklukları yakışmadı gence ölüm iyiler fazla yaşamazmış ne doğru işte örneği Semihim seni çok seviyoruz mekanın cennet olsun canım
şiir ve yorum yaşına göre mükemmel olmuş keşke bir dayın olsaydıda bir böcük alabilseydin Semih için ....