Şeytan çocuktu ve güler yüzlüydü. Masumiyetler gizlenmişti İyilik ve kötülük Her şeyden fazla nasibini alandı Dem ellerinde gurbet çekmiş sevdalardan...
Yaşıyorduk!
Kaybolduğumuz kentler geçiyordu üstümüzden Paletlerin altında ezilen kitaplarımız Güneşe gölgelik yapan dolmabahçe sefaları Üniformalılar çekiyordu,geceuykusundan düşlerimizi...
Aramak; Gitmekte ve kaybolmakta olanı Dar odaları güneşe kapatmış pencerelerde...
Kaybettiklerimizden miydiniz?
Yaşıyorduk!
Zoraki alışkanlıklarımız saklanıyordu geceye Zorlamak adına yapılıyordu Sevdalığa zulüm çeken direnişler
Yaşıyorduk ya; Bir gün daha fazlasını hayatın Mutlu olmak işten değildi Gününü geçirmiş aşk serzenişlerinde...
Avcısı her zaman vardı hayatın, Avı zor zaman yalnızlığı ...
Çakal aldatan yağmurlar mevsiminden sessizce geçip giderken Nede çok insandık Adını yitirmiş şiirler yazarken...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Adını Yitirmiş Şiirler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Adını Yitirmiş Şiirler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.