(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yaşamın sızıntısı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yaşamın sızıntısı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kaç zamandır sensizliğin gölgesinde eflatun yalnızlıklar yetiştiriyorum içimde her boşluk yeni bir duygu getiri duygularsa güzel eserler oluşturur.yüreğine sağlık.
Titrek ellerimle okşarken gecenin sen kokan saçlarını Umudum Bahara ertelenmiş, Bahar ise çoktan seninle beraber Gönül şehrimi terk etmiş... Hislerim sensizlikte, her nefeste yeşerirken, Umudum sensizliğin gölgesinde tükenmiş... Şimdi Gecenin ihtiyar kodesinde, Gözlerinin zindanında, Ölümün penceresinden görünür sevdam, ay ışığının ak dudaklarında...Zaman yokluğunda durdu Ağır sevdam...
Bir özlem tutturmuşum ki,Öylece sarılmışım denizin mahur bedenine...Vuslat çaresizce gardiyanlığa tayin edilmiş, Kader mahkemesi bana sensizliğin müebbetini vermiş,Hayatım ise satır aralarında kelepçelenmiş..Ömrüm 3 noktanın ilkinde tükenmiş..."
sensizliğin gölgesinde
eflatun yalnızlıklar yetiştiriyorum içimde
Güzel dizelerinizi gönülden kutluyorum..
Tebriklerimle şairem..
Sevgiyle aklınız..