(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acı nimettir… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acı nimettir… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ama içki haraaaammmm :)) nolcak şimdi??? yok ben almıyım... sarhoş marhoş olurum..neme lazım...:)) sana bir sır vereyim mi şairem;ben daha önce çok içtim o şaraptan..tadı iğrençti..bence sende içmemelisin.en güzel nimet nedir biliyor musun?? sevgi....istediğin kadar iç..ve sarhoş ol..sorun yok :)) herkese tavsiyemdir...))) yüreğinden düşene selam olsun.... umut ve sevgiyle...
sevgi yoksa acı nedir şairim? sevmeyen yürekte acı ne gezer? ve seversen şaraptır acı..değer dersin içersin kadeh kadeh kii haram değildir gönlün ferah olsun :))) seni görmek güzell..safa getirmişsin bimukabele...
Rubai gibi olmuş. Kendi ölçeğinde gerek anlam derınlemesı açısından gerekse baglamında ımgeleri için tebrık etmek gerekır. Tesit bir varoluşcukuk gondermesı gıbı. Insan henuz son halını almış bir ürün olmadıgından yolculuguna devam etmekdedir. Yinede varolmayı secmekten yana oldugumu söylemelıyım. Varoluş içinde umut gerekır...
Emeğine sağlık, yeni kelimleerde buluşmak dileğiyle
nolcak şimdi???
yok ben almıyım...
sarhoş marhoş olurum..neme lazım...:))
sana bir sır vereyim mi şairem;ben daha önce çok içtim o şaraptan..tadı iğrençti..bence sende içmemelisin.en güzel nimet nedir biliyor musun?? sevgi....istediğin kadar iç..ve sarhoş ol..sorun yok :))
herkese tavsiyemdir...)))
yüreğinden düşene selam olsun....
umut ve sevgiyle...