(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
A Ğ L A T M A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
A Ğ L A T M A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ağlatma ağlarsın devranın döner, Güneşin kızarıp, ufukta söner. Sonunda mutluluk atından iner, Bastığın yerleri yıkar gidersin.
Fırtına biçerler rüzgâr ekenler, Güllere hasrettir zakkum dikenler. Yüreği yanarak sevda çekenler, Uğrunda gözyaşı döker gidersin. ÇOK ÇOK GÜZELDİ...BEĞENEREK OKUDUM..GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM .
Ağlatma ağlarsın devranın döner, Güneşin kızarıp, ufukta söner. Sonunda mutluluk atından iner, Bastığın yerleri yıkar gidersin.
Etme bulma dünyası,elbet can yakanın canı er yada geç yanacaktır ( ALMA MZKUMUN AHINI ÇIKAR AHESTE AHESTE) Tebrik ediyorum sevgili arkadaşım yine çok anlamlı ,nasitli güzel dizeler başarıların bitimsiz olsun sevgimle.
Fırtına biçerler rüzgâr ekenler, Güllere hasrettir zakkum dikenler. Yüreği yanarak sevda çekenler, Uğrunda gözyaşı döker gidersin. .................... O kadar güzel ve akıcı bir şiir okudum ki su gibi akıp gitti adeta... Kutluyorum... Saygılarımla...
Şekil ve kural önemli derler ustatlar ama sözler manidar ve etkileyici ise okuyucuyu beyninden ve yüreğinden vuruyorsa hani derler ya geri teferruat işye öyle bir şey.Tebriklerimi sunuyorum ,yüreğinden gelen sesleri bizlerle paylaşan şairemize.
Yüreğin gözlerin sözlerin yalan, Hasrete mâhkumdur aşkına dalan. Bırakıp gittiğin harabe talan, Bir gün sende sever çöker gidersin.
11 li heceyle güzel içten bir sunu. Seçtiğim dörtlükte 3+3+3+2 son dizede ise 4+2, 2+3 gibi bir durak kullanmışsın son dizede 3+3+3+2 biçimi olabilseydi şairem...
Bu güzel eseri yazan kalemi kutlarım. Gün gelir mutlulukla çoşarsın Gün gelir matemlerle koşarsın Ecel gelene dek yaşarsın İşte zengin olsan da fakir olsan da Sağcı olsan olmasan da Mümin olsan olmasanda
G İ D E R S İ N
Sevelim sevilelim Dünya Kimseye kalmaz Sevgi Ve Saygılarımla..
SOFUOĞLU tarafından 6/13/2011 12:52:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Gidersin gidersinde sende yüklü olanlarda senle gittikden sonra rahatlayabilecekmi yürek ha ne dersin Şiir sitem ve yaşanmışlık rayı üzerinde gitmiş özlüydü duyguluydu kutlarım şaire dost kalemini saygılarımla