insanlığımın üstüne kusacaksanız durmayın, kusun! vurun da vurabildiğiniz kadar baştan ayaktan topuktan yürekten! ama umutlarımı asla... çünkü umutlarımda hep bir çocuk vardır gözleri vardır tüm dünyayı içine alacak kadar kocaman kocaman kahve, yeşil, mavi, ela ve hep bakıp duruyor kara kara… gözleri ki baştan aşağı feryad-u figan yetiyor beni öldürmeye öldürüp öldürüp diriltmeye de…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yetiyor Öldürmeye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yetiyor Öldürmeye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocuklarımız...Geleceğimizin bugün kü yüzleri...Yarınların emanet edilecekleri.Ne kadar sahip çıkabiliyor, gözlerinde ki ışıltıyı ne kadar görebiliyoruz? Çocukların çay karası gözlerindeki manayı başka ne de bulabiliriz ki?Bir çocuğun bakışındaki manayı ondan daha güzel anlatabilecek dil varmıdır ki?Her şeye rağmen umutlarımızdır onlar.Umutların yitirilmesi yaşamın çekilmez hale gelmesi belki de yaşamın sonlanmasıdır.Dili, dini, rengi her ne olursa olsun bir başkadır çocuklar. İnsanlığımızın, ülkemizin geleceği onların gözlerinde ışıl ışıl parıldıyor ve görülüyor bu.Kimisinde yeşil yeşil, kimisinde griye çalan yeşil...Ama var... Başkaları tarafından kişinin en zor yok edilebileceği tek şey umutlarıdır. Umutlar karartılmasın diyor, Sn.Şairi kutluyor, saygılarımı sunuyorum.
insanlığımın üstüne kusacaksanız durmayın, kusun! vurun da vurabildiğiniz kadar baştan ayaktan topuktan alnımın çatından ve yürekten! ama umutlarımı asla!.. çünkü umutlarımda hep bir çocuk vardır gözleri vardır tüm dünyayı içine alacak kadar kocaman kocaman kahve, yeşil, mavi, ela ve hep bakıp durur kara kara… gözleri ki baştan aşağı feryad-u figan yetiyor beni öldürmeye öldürüp öldürüp diriltmeye de…
Dost sınır tanımıyanlar kendi gölgelerinde erirler...er geç ALLAH'IN hükmünde...duygu seli şiir baştan sona harika dost...sevgilerim yüreğine...
Tebrikler üstadım çok manalı yürek burkan bir eser yüreğinizden umut tükenmesin mutlak birgün her şeyin güzel olacagı bir dünya kurulacaktır kutladım selamlar sayğılar
insanlığımın üstüne kusacaksanız durmayın, kusun! vurun da vurabildiğiniz kadar yürekten baştan ayaktan topuktan kolumdan kanadımdan! ama umutlarımı asla!.. çünkü umutlarımda hep bir çocuk vardır gözleri vardır tüm dünyayı içine alacak kadar kocaman kocaman kahve, yeşil, mavi, ela ve hep bakıp durur kara kara… gözleri ki baştan aşağı feryad-u figan yetiyor beni öldürmeye öldürüp öldürüp diriltmeye de…
derin manalar taşiyor şiir kutlarım saygılar sunarım
En az dünya kadar yorulacak mezalime soyunanda elbet. Gücü sonsuz değildir hiç bir şeyin. İnsan yeter ki özünde doğru olup emek harcayarak içindeki çocuğu umudu ile büyütsün.
Kalemine yüreğine sağlık can. sevgimle.
hüzün şairi tarafından 6/11/2011 1:21:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
"Umut ve çocuk" benzetmesi, saflık, sadelik, masumluk, yani bozulmamış fıtratı çağrıştırdı bana... Şiir baştan sona çok anlamlıydı...Kaleminizi kutluyorum... Saygılarımla...