ne vakit elime kağıt kalem alsam ya çiçek ya çöpten adam ya da 62’den tavşan çiziyorum çok gücüme gidiyor neden ben de herkes gibi şahaser çizemiyorum!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
62'den Tavşan şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
62'den Tavşan şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Büyüyünce yapıcan sen de... Daha büyümedin ki. Daha iyi bayramlardasın. Bi büyü gör o zaman ne şaheserler yapacaksın. Ama büyüyünce insanın içinden gelmiyo. Ne 62 den tavşan yapmak,nede 63 ten su aygırı. Bizim yaşlarda oluyo o. Bu yaşların kıymetini bilelim. Bayramları boşa geçirmeyelim. Büyüyünce çocuklaşıyo insan. Sonra da... Bayrama ...
Şiir "o değil de" diye başlayacak zannediyordum başlamadı :P :)) Şiirinizin başlığını görünce Sunay Akın'ın 62 Tavşan'ı geldi aklıma, bakalım Esma KAHRAMAN'ın tavşanı nasıl bir şey dedim :)
"Denize düşen bir oyuncaktır Kızkulesi" diye başlar hani,
"Bağışla beni iki dünya savaşının yaşandığı yüzyılda Nüfus cüzdanımdaki 62'den yaptığım tavşan" diye biter...
ne vakit elime kağıt kalem alsam ya çiçek ya çöpten adam ya da 62’den tavşan çiziyorum çok gücüme gidiyor neden ben de herkes gibi şahaser çizemiyorum! Çizmeye çalışıyorum... Hep aklıma bez bebeklerim geliyor.. Büyüdüğüme pişmanmıyım ne.. Hala çocukluğumu özlüyorum...
kutlarım harika be hocam hep diyorum ya normal insanlardan farklı çalışıyor aklınız...yaratıcığınıza hayranım..hoca nasrettin kıskanmasın sonra...tebrikler..hoştu her zaman ki gibii..
Hanımefendi şekildeki tavşan sizinse :)) onu da çizemiyenlerin olduğu bir dünyada mutlu olmalısınız...Kişinin kendisini bilmesi başlı başına bir erdemdir.Tebrik eder saygılar sunarım.
Bende küçükken şiir yazardım annem kızardı dersini çalış diye,keşke dinlemeyip o zamanlar şiirle uğraşmaya devam etseymişim geç kalmazdım bu kadar diyorum.Siz çizin yine Pikassoyu bile zamanında anlamamışlar:))
Çilek reçelini sordukta 62 den tavşanı kime soracağız ki :)) Mizah anlayışınız çok sade ve her sadelikte güzellik vardır. Güzelliğin olduğu yerde tebessüm vardır beş yaşındaki çocuk gibi :)
ALLAH SANA ŞİİR YAZASIN DİYE YETENEK VERMİŞ..
YA KALEMİN KAĞIDIN OLUP DA, ELLERİ KOPUK OLAN İNSAN OLSAYDIN??? NEYLE YAZACAKTIN Kİ?? YA DA GÖZLERİN GÖRMESEYDİ??
HALİNE ŞÜKRET,, YA ŞİİR YAZAMASAYDIN???