Penceremi araladım... Geceden kalma ,ney faslıyla Günaydın dedim kör sabaha Karanlığın büyüsü sinmiş Aydınlıkta bir telaş,günün başlamasına Kaç devrandı böyle süre gelen Kara günleri,ak günlere giydiren...
Dünya bir oyun sahnesiydi Makara tekrar sarıyor başa Örüyor kader ağını,flim başlıyor Oyuncuları farklı rollerde Kiminde hüzün,kiminde neşe Takvimden kopuyor sayısız yapraklar Tarih mi? Hangi ay bilinmez Kargaşadan günleri sezilmez Gün bitmeden deşilir sancılar Acısı derindir geceye kucak açar...
Sardunyalı küçük bahçede Yokluğa sarıılınca mutluluklar Kuytuda gizlenen umut aranır Sevinç göstermek ister hünerini Hüzün sarmaşık gibi boyuna dolanır...
Bir başkaydı dünyam Kale gibi sağlam,zırh gibi kuvvetliydim Son kelimeler hışırtılar arasında Rüzgarın sesiyle bana ulaşan Yarınların izleri şimdiden oluşan Çekingen tavrımla hissedişim Sorgular başlamadan verilen cevaplar...
Hatta... Debeleşen ruhumla, Acımasız olan geceden ,arda kalan sancılı sabahlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜNYA BİR SAHNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜNYA BİR SAHNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya bir oyun sahnesiydi Makara tekrar sarıyor başa Örüyor kader ağını,flim başlıyor Oyuncuları farklı rollerde Kiminde hüzün,kiminde neşe Takvimden kopuyor sayısız yapraklar Tarih mi? Hangi ay bilinmez Kargaşadan günleri sezilmez Gün bitmeden deşilir sancılar Acısı derindir geceye kucak açar...
Çok güzel dizeler okudum sayfanızdan şairem.. Gerçekten Dünya bir oyun sahnesi..Rolünü oynayan Sahneden iniyor ve gerçek hayata dönüyor.. Tebrikllrimle şairem.. Sevgiyle kalınmız...
Merhaba:Özel ve güzel olanda bu değilmidir sevgiler adına. Bu sevgi bende sadece aşk yada iki kişiye ait kalmıyor. RABBİME olan SEVGİM ve İnancım Hepsinden de üstte. Çok teşekkür ederim
Dünya bir sahne, ama makara sarmıyor başa. Yeni melek yüzlü, içinde Allah korkusu olmayan, vicdandan eser bulunmayan, koca yürekli diye geçinen şeytanlar yani melek yüzlü şeytanlarla tanışıyor. Geçmişin tecrübelerinden, zamanın teknolojisinden yeni şeytanlar türüyor. Ve yürekler yıkık ve örselenmiş şekle geliyor. Tabi sahnenin sahibi en güzel hesap sorucu. Hem bu sahnede, hem sonuz alem sahnesinde. Kutlarım. Saygılarımla
Bir başkaydı dünyam Kale gibi sağlam,zırh gibi kuvvetliydim Son kelimeler hışırtılar arasında Rüzgarın sesiyle bana ulaşan Yarınların izleri şimdiden oluşan Çekingen tavrımla hissedişim Sorgular başlamadan verilen cevaplar...
Hatta... Debeleşen ruhumla, Acımasız olan geceden ,arda kalan sancılı sabahlar...
Makara tekrar sarıyor başa
Örüyor kader ağını,flim başlıyor
Oyuncuları farklı rollerde
Kiminde hüzün,kiminde neşe
Takvimden kopuyor sayısız yapraklar
Tarih mi?
Hangi ay bilinmez
Kargaşadan günleri sezilmez
Gün bitmeden deşilir sancılar
Acısı derindir geceye kucak açar...
Çok güzel dizeler okudum sayfanızdan şairem..
Gerçekten Dünya bir oyun sahnesi..Rolünü oynayan
Sahneden iniyor ve gerçek hayata dönüyor..
Tebrikllrimle şairem..
Sevgiyle kalınmız...