(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BU MUYDU ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BU MUYDU ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O DEVİR BAŞKAYDI. ŞİMDİ GENÇLER SEVGİLERİ İÇİN SINIFTA KALMIYORLAR. BEN DE ONUN İŞÇİN SINIFTA KALMIŞTIM. SONRA DA PİŞMAN OLMUŞTU. AMA HAYAT İYİSİYLE KÖTÜSÜYLE DEVAM EDİYOR. ZARAR DA BİZM, KÂR DA BİZİM. GÜNAH VE SEVAP YİNE KEZA. BU ANLAMDA, KUTLARIM NOSTALJİK DUYGULARI. SELAM VE SEVGİLERİMLE DOSTUM
Paket paket sigara içtiğim. Dalıp dalıp kendimden geçtiğim. Mektuplarını ezberlediğim. Sabahlara kadar uyumadığım. Onu düşünmekten sınıfta kaldığım. Uğruna ölmeyi göze aldığım. Bumuydu Tanrım,bumuydu? Beni cin gibi çarpan bumuydu?
Mehmet Aktaş Teknik Öğretmen Ne yazıkki hocam senelerdir bunların için yazmadık mı bu şiirler,ve yazmıyormuyuz...Soruşlarımız cevapsız,çağrılarımız,aşkımız gibi oda cevapsız... kutlarım dost kalemi...
Gizlenen gerçekler,gizlenen kişilik özellikleri bir deniz altının yüzeye çıkışı gibi görünür bir gün ve bu muydu dedirtir insana. Bazen bir seneyi değil belki bir ömür pişmanlıkları takar insanın bahtına...Bunun çok örneklerini görüyoruz çevremizde... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Hocam. Gönül dolusu selam ve sevgilerimle...
O zamanlar böyle düşünme durumunda değildik Bazen kendimizi sorgularız..ama iş işten geçmiştir.. Bence yaşanmışlıklar değer......Güzel sorgulama...Kutladım selamlar dost
ŞİMDİ GENÇLER SEVGİLERİ İÇİN SINIFTA KALMIYORLAR.
BEN DE ONUN İŞÇİN SINIFTA KALMIŞTIM.
SONRA DA PİŞMAN OLMUŞTU.
AMA HAYAT İYİSİYLE KÖTÜSÜYLE DEVAM EDİYOR.
ZARAR DA BİZM,
KÂR DA BİZİM.
GÜNAH VE SEVAP YİNE KEZA.
BU ANLAMDA,
KUTLARIM NOSTALJİK DUYGULARI.
SELAM VE SEVGİLERİMLE DOSTUM