Aslında bir rüyadır hayat; Bazen kâbuslar görür korkudan ölürsün/ sevdiklerin birer birer gider yalnız kalır sarılıp yattığın yün yorgan dünyadan ağır/
Tuttuğun bütün dallar, elinde kalır Üzerinde gezip dolaştığın kara toprak zamansız seni içine alır/
Bindiğin gemi durduk yerde her yerinden su alır Kaçıp da kurtulamazsın ! Yüreğin" gemiden ağır/
Gemle durduramadığın kırat düz ovada yürümez, dizginler elinde kalır/
Nerden atarlarsa atsınlar Bütün oklar kalbine varır.
Tüm dünyayı aydınlatan güneş mum ışığı kadardır. Karanlıktan kurtulamazsın ! Bir avuç su boyunu alır/
Uyanamazsın ! Kendi rüyan sana Cehennem azabı yaşatır...
Bazende eşsiz güzellikler yaşarsın rüyalarında seni tutup denizin dibine atsalar Bir dalga gelir çekip seni sahile çıkarır/
En derin okyanusların sonu bile hep sütlimandır.
Tüm güzellikler seni arar Ektiğin güllerin dalları dünyayı sarar...
Nereye gidersen git, bekleyenin hep oradadır. Tutar yüreğinden çekip seni kendi dünyasına alır/
Bazen bir sestir bu bazen sadece bir nefes. Bazen bir candır bu yada sade bir heyecan.
Evet bir melektir bu Tüm güzellikleri ruhuna yaşatan/
Uyanmak istemezsin Uyandığında, uyumak isteyen gözler Bomboş kalan eller Evet, dönmez geriye düşler...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖNMEZ GERİYE DÜŞLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖNMEZ GERİYE DÜŞLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Başarınız daim olsun Zafer Bey değerli dost yürek sıcaklığı ve özlem, sitem dolu bir şiirdi .Kutlarım efendim sizi ,başarınız daim olsun çok güzel bir eserdı dizelerini kaleminden okuduğum..Kalın sağlıcakla.. Saygılarımla
Tebriler Zafer Bey çok güzel dizeler,çok beğendim konusunu ve anlatımını.Düşlerinizin gerçekleşmesi,hayatınızın hayalini kurduğunuz şekilde olmasını diliyorum.
can dostum tebrik ederim harıka çok güzel bır şiir okuudm dizelerde... yazan o güzel yüreğinize ve kalmienize sağlık... kutluyourm sevgı ve saygılaırmla...
Bazende eşsiz güzellikler yaşarsın rüyalarında seni tutup denizin dibine atsalar Bir dalga gelir çekip seni sahile çıkarır/ En derin okyanusların sonu bile hep sütlimandır. Tüm güzellikler seni arar Ektiğin güllerin dalları dünyayı sarar... Nereye gidersen git, bekleyenin hep oradadır. Tutar yüreğinden çekip seni kendi dünyasına alır/ Bazen bir sestir bu bazen sadece bir nefes. Bazen bir candır bu yada sade bir heyecan. Evet bir melektir bu Tüm güzellikleri ruhuna yaşatan/ Uyanmak istemezsin Uyandığında, uyumak isteyen gözler Bomboş kalan eller Evet, dönmez geriye düşler...
Zafer çok güzel dökülmüş gönül sesin ellerine ve yüregine sağlık. Saygılar.......
uyanıyorsun tekrar uyuyorsun, rüyaya kaldığın yerden devam