Çiçekler açıyor yeşil kırlarda, Karlar da erimiş, yüce dağlarda. Sen yoksun yanımda, gözüm yollarda. ...... Bekletme gel artık,seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Özlemin bir ateş içim yanıyor, Bekleyen gözlerim her gün ağlıyor. Feryadım, figanım yürek dağlıyor. ...... Bekletme gel artık, seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Yıllar var beklerim yollarda gözüm, Bu özlem bu aşka olmaz ki çözüm. Tutuldu dillerim, kalmadı sözüm. ...... Bekletme gel artık, seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Olur ya bir gün sen özlersen beni, Bu gönül bağışlar çekip gideni. Bildiğin o yerde beklerim seni. ...... Bekletme gel artık. seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Selamettin PULAT O7.04.2011 Perşembe 02.20 Erenler/ SAKARYA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AÇ GEL YELKENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AÇ GEL YELKENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olur ya bir gün sen özlersen beni, Bu gönül bağışlar çekip gideni. Bildiğin o yerde beklerim seni. ...... Bekletme gel artık. seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Umutlu bekleyişleriniz in sevince dönüşmesi dileğimle Değerli şiir dost bu hayat yoldaşıda olsa hep ayni değişmiyor.. Anlamlı şiirinizi kutlarım.
Yıllar var beklerim yollarda gözüm, Bu özlem bu aşka olmaz ki çözüm. Tutuldu dillerim, kalmadı sözüm. ...... Bekletme gel artık, seni seveni, ...... Fırtına kopsa da, aç gel yelkeni.
Gelir inşallah değerli abim tebrikler ,ellerine güzel bir çalışma saygılarımla
Olur ya bir gün sen özlersen beni, Bu gönül bağışlar çekip gideni. Bildiğin o yerde beklerim seni.
Seven yüreğin sevgi dolu dizelerdii Özlem ne güzel anlatılmış Hocam Sevgide gurur olmamalı ve affedici olmalı sizde bunu çok güzel ifade etmişsiniz Tebrik ederim.Saygılarımlaaa
Gidenin ardından, gelir umudu ile nöbet tutan bir çift göz kalıyor geride.. olan da zaten anılar ile parçalanan kalbe ve gözlere oluyor, bence, gidene elveda demekten başka, care kalmadığını anlatmayı bilmeli derim, bu ikisine laf anlatılsa gönül reddediyor, karışık durum yani.. şiiriniz çok güzel, kaleminiz var olsun, yüreğinize emeğinize sağlık.. saygılarım ile....
sevgiye çağrının çok güzel bir örneği dizeler.coşkun akan ırmağın suyu gibi dizeler, bekleyen yüreğin haykıran sesiydi dizeler,kutlarım üstadı,tebriklerim yürekten.saygılarımla.
Bektaşbey tarafından 4/9/2011 12:37:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
BİLE YUREK EMEK DOLU KALEMİNE
SAĞLIK HURMET EMEK DİLEİRİM PUANIM
TAMDIR YUREĞİNE..UMUT SAYGI İLE SEYİT KAZİM
__________________________________,,