AnlaTMak İsteDiklerim.
Ee sonra da şey dedim; anlattıklarımın herhangi birini anladın mı?
Ne bileyim ya da ne kadar anladın? Ne kadar anlatabildim? Bilmiyorum.. ya anlatmak istediğim aslında bi çok şey var ama hiç birini anlatamıyorum.. Cunku bılıyorum Anlatmak Istedıklerım Senın AnladıklarınıNla CelışKıde oldukca Anlatabılmek ıcın harcanan emek alınan nefes ve verdıgın kıymetın sebesız cırpınıslara donusmesı gözlerındekı Anlamlı BakısLarınla Anlatmak ıstedıgn anlamsız duyguların bendekı karmasık anlamsızlıkların anlamı keşkelerle dolu hayatımın neyselere donmesı .... yZn:McuiKasT.21 |
Der ki 'Yürek'; Ey hayat, sevgi(li); Varlığımda yokluğumu haykırmak istedim yapamadım.. Haykıramadım sensizliği vede içimdeki sessizliği.. Sessizlikte ne çok sözüm olduğunu. Yaşanmış/yaşanmamışlıklar, keşkeler, pişmanlıklar gizli olduğunu.. Ahh bilsen.. ne çok çığlıklarım vardı özlemlere, inanmaya, umuda, tutunmaya, hasretlere dair..
Peki.. Ne, niye, neydi beni durduran? Böylesi anlatmak istediklerim varken, yüreğim doluyken susmamı sağlayan ve.. dudaklarıma mühür vurdurtan? Belki neyi ne kadar anlatırsam anlatayım yeterince anlaşılamayacağımı bilmekten mi? Bilemiyorum.. Kimbilir...
Klavyenizden kaynaklandığını, yahut alışkanlıktan diye düşündüğüm, dikkatimi çeken birkaç hususu, şiire gölge düşmemesi, daha iyi güzele birlikte gitmek adına; dikkatinize sunmadan geçemeyeceğim...
Senın AnladıklarınıNla CelışKıde vb. gibi.. Oysa doğrusu anladıklarınla çelişkide olmalıydı.
Özel kelime olmaksızın kelime içinde yahut başlığında büyük harf kullanılmış.
Düzelir bunlar zamanla ve yazdıkça... Yeterki hatalar yanlışlar gönüllerde, beyinlerde olmasın.
Biraz daha fazla emek verilerek yazılmış, nice güzel eserlerinizi okumak ümidiyle...
Kaleminizi takip etmek ve değişimi görmek adına sizi favori listesine almak isterim izninizle.
Saygımla...
sera. tarafından 4/5/2011 12:56:52 PM zamanında düzenlenmiştir.