(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lyssa(gecenin kızı) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lyssa(gecenin kızı) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şehrin bir köşesinden çekmek ve sevdiğini yıldızlarda görmek...Bayıldım ben bu imge ve kurgulara...Az ve öz...Tebrikten de öte,dizelerinizde dans eden gizemler için diyeceklerim...
Ufak bir düzeltme ile başlıyorum söze; Yaklaştırabilirmiyim değil yaklaştırabilir miyim, olmalı. Şiire gelince. Duygu yoğunluğunu aktarabilmek için kelime bolluğuna değil, duygu yoğunluğuna ihtiyaç var. Bunun da en güzel kanıtın senin bu şiirindir diye düşünüyorum. Kelimen varsa, az, öz ve net ifade edebilmektir erdem... Tebriklerimle...
"Bir ucundan tutsam, Yaşadığın şehrin, Köşesinden Çeksem, çeksem Yaklaştırabilirmiyim, seni bana. Eğer hala umudum varsa Seni görüyor oluşumdandır, Her gece baktığım yıldızlarda"
ben tüm gücümle çekiyorum o şehri...sadece köşesinden değil...tüm ağırlığına rağmen , benden güçlü oluşuna rağmen pes etmiyorum...surları ne kadar sağlam olursa olsun içindeki ışığı görebiliyorum...o taş duvarlarla çevrili kalenin korkularından dolayı bu kadar sağlam bi savunma ördüğünü biliyorum...biliyorum ki kale düşecek...çünkü benim silahım duyduğum sevgi...sevgi de dünyanın en güçlü değeri değil mi?sevgilerle güzel melek..yine sen gibiydi..sen gibi...
sergio06 tarafından 8/18/2007 10:34:14 AM zamanında düzenlenmiştir.
güzeldi..