ÇANAKKALE ZAFERİ....
Ç A N A K K A L E
Örnek al evlat, atanı dedeni Para değil, fedakârlıktır askerliğin tek bedeli Bunun en güzel örneğidir, Çanakkale zaferi O zafer ki anlatmaya yetmez, şairin mürekkebi Yoktu üzerinde elbise, yoktu bir öğün aşı Kiminin on altı, kiminin yirmiydi yaşı İman dolu yüreklerle inlettiler, dağı taşı İşte böyle bir savaştı, Çanakkale savaşı Kesildi ümitler, kaybedeceğiz dendi savaşı O sırada 270 kiloyu sırtladı, Seyit onbaşı Yerleştirdi mermiyi topun ağzına Düşmanı gömdü Çanakkale boğazına… |
Tebriklerimşe size merhaba değerli dostum 96 yıl önce Çanakkale'de emperyalizme karşı saygıyla andığımız Mustafa Kemal Atatürk komutasında savaşarak bedel veren Anadolu Halkların evlatları o gün tarihe büyük bir destan yazdılar, sömüren ve işkalci emperyalizme karşı direndiler,onlar bedel vererek ülke için savaştılar,ama ne yazık kı bazılarıda savaşta kaçtılar işbirlikçi oldular bugün de onalar yine aramızdalar.Maaklesef Çanakkale yıllar sonra dışgüçlerce aşıldı ve ülkenin her bir karış toprağı onlara satıldı , Haran'ı , Maraş'ı ,İstanbul'u , Çukurova'sı çoktan Emperyalizm ya satıldı yada peşkeş çekildi. Ülkeyi yabancı sermaye sardı, şimdi sahte gözyaşı dökenler olacak bugun itibariyla .Onlar şu an Geliboluda'lar timsah gözyaşı dökecekler bir kaç oy için..Yada şiirler okuyacaklar duyguları sömürmek için ...........Şehitlerin almamış olduğu vatan ayaklar altında , bu vatan işte böyle bir vatanı ?Çanakkalede kahramanca ölenleri rahmetle anıyorum. Tabiki Çanakkale'de ölen Mir Resene'nin kardeşlerinden biri olan Kağızman'lı Kürt Ali lakabıyla t dedemi de .....Umarum tüm Anadolu halkları İşbirlikçi PATRON-ağa ,şey ve ABD tarafında atanmış siayasetçilere tek yürek olacak böylece Çanakkale şehitlerti mezarlarında rahat yatacaklar...
Saygılarımla ...