(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Canpolat Gerek ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Canpolat Gerek ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adalet huzur diye canavar canlar alır Dişinin kirasına masumlar rehin kalır
Çek elini dünyadan şeytanın kör atlısı Bak asiller geliyor gökyüzü kanatlısı
Alınması gereken çok güzel dersler var.Zamanımızın acı gerçeklerini harika bir biçimde şiirleştirip önümüze koymuşsunuz. İsterdim ki bu değerli mesajları herkes okusun.ve kendine düşeni yapsın.
-----------Ey! Ay yıldızlı bayrağım
Dalgalandığın Her Yer Bana Huzur Verir Senin Dalgalandığın Gökler Yüreğimi Titretir.---------
Çokduygulanıp yazdım.
Harikasınız hocam .Güçlü kaleminizle gurur duyuyorum. Kalem kılıçtan daha keskindir bence.kılıç kan akıtır Kalem cahil dimağa sessizce yol gösterir. Duyarlı gönlünüze selamlar
Saygıdeğer ustam. Anlaşıldı yumruk caniye değil ama kalemle kâğıda inmiş. Şairin yumruğu da kalemi olduğuna göre, çok güzel bir yumruk indirmişsiniz. Kalemdeki ustalığınız, gönlünüzde zenginliğiniz daim olsun efendim. Saygılarımla.
Bir zamanlar Osmanlı egemenliğinde huzur içinde yaşayan milletlerin şimdi düştüğü hali görünce daha iyi anlıyor insan geçmişimizin değerini.. Her ne kadar biz kendi tarihimize büyük saygısızlık yapıp haremi ön plana çıkarsak da diğer milletler iyi anlıyor bizi bizden daha iyi anlıyorlar.. Ukranya'nın ünlü oyuncularından biri özetliyor aslında durumu '' biz bile osmanlıya sizden daha çok saygı duyuyoruz diyerek!!' ne kadar muzdarip bir durum... Silkelenmek gerek.. Birbirimizi kırıp dökeceğimize, birbirimize saldıracağımıza, tarihimize küfredeceğimize şu yukardaki şiiri okuyup almamız gerekeni almamız gerek...
Dişinin kirasına masumlar rehin kalır
Çek elini dünyadan şeytanın kör atlısı
Bak asiller geliyor gökyüzü kanatlısı
Alınması gereken çok güzel dersler var.Zamanımızın acı gerçeklerini harika bir biçimde şiirleştirip önümüze koymuşsunuz.
İsterdim ki bu değerli mesajları herkes okusun.ve kendine düşeni yapsın.
-----------Ey! Ay yıldızlı bayrağım
Dalgalandığın Her Yer Bana Huzur Verir
Senin Dalgalandığın Gökler Yüreğimi Titretir.---------
Çokduygulanıp yazdım.
Harikasınız hocam .Güçlü kaleminizle gurur duyuyorum.
Kalem kılıçtan daha keskindir bence.kılıç kan akıtır Kalem cahil dimağa sessizce yol gösterir.
Duyarlı gönlünüze selamlar