şairim ben, şiir yazarım.. kelimeler dolanıp durur, ellerim titrer, yüreğim dalgalanır .. yazarken içimden dökülenleri, zaman durur, ay kararır, gün göstermez yüzünü.. oynar dururum kelimelerimle, hayal edilenlere yön veririm.. bazen üşür yüreğim, bazen daralır kalırım çıkmazında.. ısınmak isterim sevgi ile, yazdıklarımla bedenime hayat veririm..
şairim ben, o yüzden böyle sık severim.. ben sevdiğimde, ezilir durur çaresiz yüreğim.. yinede bıkmam, mecnun gibi,kerem gibiseverim.. şiir yazarım.. sesim kesilir yoksa, anlatamam hislerimi.. sana söyleyemediklerimi, kağıtlara, sayfalara dökerim.. en iyidostumdur kalemim, beni en iyi anlayan hislerimi, korkularımı, aşklarımı, durmaksızın yazan en kadim dostumdur.. hiç terketmedi beni, bırakıp gitsede sevdiklerim..
şairim ben, şiir yazarım.. seslenir dururum aşkı sevmeyenlere.. sevmeyi bilmeyenlere.. sevipte sevilmeyenlere, ve benim gibi sevdaya hasret gidenlere.. geçmişimi asla silmedim.. ve hiçbirzaman pişman olmadım yaşadıklarımdan.. sevdiklerimi unutmadım.. ve gidenlerede kin tutmadım.. yaşanılması gereken ne varsa, şevk içinde, şehvetli bir sessizlikte sevda çığlıkları, aşk naraları atarak yaşadım.. şairim ben.. şiir yazdım.. şiirsel bir hayatı kendim seçtim.. ve bu acı hayatı zevk alarak yaşadım..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞAİRİM BEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞAİRİM BEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.