Sakin bir gecenin hüznü sardı bedenimi Yine ve yine sensizlik kollarımda Üşüyorum... Yanıbaşımda hayalinle yaşamak Ne kadar da zormuş.. İyi değilim aşkım.. Bugün sensiz bir sabaha uyandım Sensizlikle kahvaltı yaptım Sensizlikle televizyon izledim.. O gülüp dalga geçtiğimiz komedide sen yoktun Ya da... Sana nasıl aşık olduğumu her defasında anladığım romantik filmler vardı da!! Yanıbaşımda omzuna başımı yasladığım, Filmdeki adam kızı terkederken Biz ayrılmışız gibi sarılıp ağladığım SEN yoktun sevgilim... Hani derdin ya bazen bendeki sen çok farklısın Seninle çözülüyor hayatın anlamsızlığı O kadar sevinirdim ki bu sözlere Daha bir severdim bendeki seni Oysa aklımda tek bir anı bırakmadın çekip giderken Demiştin... ’Artık bu ilişki de bir noktada durmalısın! Durmamız lazım. Yoksa bitirecek bu sevdanın ateşi Yakacak da küllerimiz kalmayacak!’ Hergün sana bakarken eriyen yüreğimi görmedin de! Aşkın verdiği ufacık yangını çok büyüttün gözlerinde Oysa ben seninleyken patlamaya yakın bir volkan gibiydim... Söyle sevdan bunu yapıyorsa yüreğimde Hasretinde ne yapayım sevgilim... Senin olamam, sensiz de!! Görüyorsun büyük bir sevda fırtınasında yapayalnız savruluyorum.. Ya kokunu da al git yastığımdan Yada çekip vur beni sırtımdan.. Ne de olsa ikisi de benim için ölümdür..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
benim için ölümsün! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
benim için ölümsün! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.