gerçeğin koynunda uykusuzlukla sınanırken; d ü ş ü r d ü m ceza gamzelerimi doldurmakmış -zordur böyle ağlamak bakışların seçemez olur eğriyi doğruyu- yürüdüm. ışığı sönmeyen her kalpte mola verdi umudum … yazgı bu ya; sarıldıklarım hep soğuk hep soğuk buzu bileyledi inancım esiri oldum korkunun… .. .
şimdi sen gelmiş ‘özgürlüğünüm diyorsun ya’ çok oldu toplu isyanlarla susturalı sesimi çığlığımı duyursam tırmalar ruhunu uzaklaş benden dokunduysa kulağına dinlediğinle kal lâl şarkılarımı…
bilemezsin; şu dönen dünyanın kaç kez düşürdüğü kalktığında değiştiği ‘zavallıdır’ kimliğim -vallahi yazdırmam adının ardına- bilirim; şahlanırsa tutkularım yine yeniden başkalaşırım tanınmaz olur sözlerim…
hadi git! sokulmayayım gülistânına -kapat kapını- kapılırsam rayihana yurt edinirim ki ahger-i sûzandır sevmelerim…
kaybetmeseydim yaşamayı en baştan belki vazgeçmezdim aramaktan…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bölük Pörçük şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bölük Pörçük şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.