(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kahrından Ağlıyor şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kahrından Ağlıyor şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çalan o sese hayat veremez bence kamış kendi içinde biriktirtirmiş o uhrevi sesi bu kadar içten bu kadar candan nasıl ses verebilirdi hissiyatımıza birikmiş sesleri üflüyor ney kamış ağıdını yakıyor içimizde bu yüzden bu ilahi ses... sevgiler sayıglar şair
hüzünlü bir melodi çalıyor gaipten ney sesi geliyor kahrından ağlıyor sanki ateşte kavrulurcasına belki de çalan ağlıyordur kimbilir -------------------- evet çok haklısınız çok güzeldi çalan ağlıyordur ama belki çaldıranda ağlıyordur kim bilir? tebrikler ve başarılar diliyorum.
ney ve benzeri çalgılar son aşamasında içine kızgın yağ dökülerek içindeki ses tınısını engellemesi muhtemek olan fazlalıklardan arındırılır, onun için bağrı yanıktır. Bu çalgıların yanıkça sesinin kaynağı da bundandır derler. Nefes de yanık bir bağırdan çıkarsa gerisi inlemek misalidir. esen kalınız
Hanımefendi ,çalan da ağlar,dinleyen de ağlar ,gören de ağlar... Kim bilir bel ki yazan da ağlamıştır.Duru bir hüzün şiiriydi.tebrik eder saygılar sunarım.
hüzünlü bir melodi çalıyor gaipten ney sesi geliyor ateşte kavrulurcasına kahrından ağlıyor sanki belki de çalan ağlıyordur kimbilir _______________________ağlamıyordur dersem _______________________söylerim yalan _______________________hüzünlü çalmasada ağlar _______________________neyden anlayan _______________________gaiptende gelse, gariptende gelse _______________________üzerine enstürman tanımam____________pek ters çeviremedim, ama olsun, olsun olsun, harikasın can dost, değerli şair, kutluyorum, selam ve sevgilerimle.