(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kelimeler Saklansa Da şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kelimeler Saklansa Da şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa olsa da dizeler anlam bakımından çok büyük ifadeleri için de barındırıyor.Örneğin İnsanın kader yolu ömrü ne uzar ne de kısalır.Kelimeler de saklı kalmaz.İyi yada kötü olmaları nedeniyle hesap sorulacağı günde de olsa ortaya çıkar.Şiiri insan olarak düşünürsek İnsanların akıbeti belli değil.Bu açıklama uzayıp gidebilir.Yazan gönülü kutlarım Sevgi ve selamlarımla..
Önemli olan uzun uzun yazmak değil.Kısa yazıp anlatmak istediğini anlatabilmektir.Uzun olan şiirlerde daha çok kelime anlam ve kafiye kirliliği ortaya çıkar Doğrusu kısa ve öz yazabilmektir
Sölemek istediklerim aynen bunlardı da ifade ettiğin üzere bu şiir sayfalarca uzar gider. :) hayır bide uzun yazmayı beceremiyorum bi taraftan. :)))) Şiiri ölece bıraktım bende.
Hanımefendi , bir tek bilinen ''bu şiirin akıbetinin nerye gidiyor ''olduğudur...Biz hedefteyiz ve ulaştı...:)) Şimdi AL SANA BİR KAYA....... 1.Dilin kemiği yok desem...galiba kelimeleri toparlarım 2.gözden ırak gönülden ırak desem ...galiba yollarıda toparlarım 3.kelimeleri baştan bilmiştim...ben kendime bir aferim vereyimde sizi bilmem... Tebrikler saygılar...
kelimeler saklansa da uzağa gidemez araya mesafeler girse de yollar hep aynı değişmez bu şiirin akıbeti nereye gidiyor bilinmez_____________________akibetini bilmem ____________________________çok sık yazarsan, arkandan gelemem ____________________________yollar değişmesede ____________________________uyursam göremem ____________________________ilk yüzden düşersen ____________________________yazdığını bilemem....Kutladım can dostun dizelerini, şair yüreğine selam olsun.