Okuduğunuz şiir 16.12.2010 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Taklasız güvercin gülüşü
ruhumun düzensizliğini anlamaya çalışmayın ben orada yaşarım,
sende üşümeliyim eyy sevgili! yoksa hücrelerim nasıl yudumlayabilir aşk’ı
ve ruhum, sana varna’dan gelmeliyim çırılçıplak sonra kuşanmalıyım dağın eteklerini bir gece.. yollarıma bakma öyle güneş gözlerini kırpıştırırken gün doğmadan ülkemin en doğusundan, tüm canlılar uyuyorken batılı düşlerinde ve tanrı yeni bir kader çiziyorken alnımıza bırak dudaklarıma kimsesizlik sürülsün adamakıllı..
kim ne yazar ve ne çizer memleket üstüne neyi doldurup, nerden keser bileklerimizi kalsın kırık telimizde.
gerilen yayların hesapsızlığında fırlayan oklar gibi iki boş bir dolu akıp giden hayattır, şarap dökme üstüme güzel rengini! damağımda buruk bir savaş olmalı, barışın inatla hükmettiği
o savaş ki perçem perçem şiirdir yaşamak uğruna ve yaşatmak ağacı, çiçeği, tarlayı, taklasız güvercin gülüşlerini bir çocuktan bin çocukluğa..
ruhumun sessizliğini aldatmaya çalışmayın ben orada konuşurum,
şimdi çek eşkıya bakışlarını gözlerimden eyy ölüm! henüz kirpiklerimde tutuşturacağım avuç avuç sözcüklerim var.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Taklasız güvercin gülüşü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Taklasız güvercin gülüşü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz yabanıl biraz hüzünlü birazda esrik bir gülüş gibi. Avuç avuç sözcükler var ama söylenememiş, çekerse bakışlarını ölüm söyşlenebilecek. Zor gibi yinede. Ve sanki çokı beklenmiş söylenebilmek için. Ki teller kırık ses vermez gibi. Tebriklerimle.
Gözleri ağlayan bir aşk , konuşsa gözler bize neler der ki ?
Tebrik etmek yeterli değil ki...
Abide git işine hem geç kalıyorsun hem bişey yazamıyorsun !