Özledikçe inanıyor insan Aşk’ta vahiy gibi Çoğaldıkça iniyor yeryüzüne Elleri oluyor insanın Bakışları, sonra anlıyor ki Aşkı kendisi için yaratmış tanrı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Boşluk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Boşluk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşk kı kendisi için yaratmış ALLAH çünki tanrı yol sadece ALLAH ,dünya hayatında sevgi sevmek sevilmek var aşkın tek sahibi ALLAH çünki o yalnızca BAKİ OLAN'DIR kısa ve oz bir anlatım,selam olsun bizden daima var olunuz tanrılar yıllar önce kovuldu..............
Merhaba değerli dostum merhaba Yürek sesin güzeldi.Yazadıran seven ve sevgiyi önemseyen yüreği ve bu anlamda şiir yazan eller dert görmesin,Yarınların daima aydınlık olsun... Saygılarımla ......
Sevgi bedenimizdeki hücreleri yeniler ve bizleri dünyanın kesafetinden çıkarır. Letâfet âlemine götürür. Yunus, sevgisi olmayan insanlara, taş gönülde ne biter diye seslenir. Kabahati kimsede aramayalım. Şâd olmuyorsak nedenlerini düşüncelerimizde, yaşantımızda bulmaya çalışalım. Her şey çok ince bir hesap üstüne kuruludur. Mesele her şeyin yerini, değerini, rolünü kavramadadır. Her şey küçük başlangıçlarla olur. Dağ diye görünen, birleşen atomlardır. Irmaklar, nehirler, barajlar da birleşen su damlaları...
Yaradılış sebebimiz alemlere rahmet olarak gönderilen peygamberimiz (S.A.S)'dir..Yani aşkın aşkı...Kendisi için yaratılmışsa neden dünyaya gönderilmiştir?
inandıkça özlüyor