(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tutukluyum bu şehirde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tutukluyum bu şehirde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hımmmmm yorumlara bakındım ilk önce , aşağı yukarı herkes ansızısı ansızın keşfetmiş:)) neyse ben itiraf edeyim ben bilerek geldim sayfaya nasıl oldu turlarken facede gülen şımarık bir çocuk üstelik dilinide çıkarmış :)) gözüme takıldı eee bari ben ansızın gidipte ziyarette bulunayım dedim okuduğum birkaç şiirinizden sonra şiirlerin isimlerinin dikkatimi çekmesine göre okuyorum ben TUTUKLU KALDIĞINIZ ŞEHRİ merak ettim sizi tutukluluğa esir eden neyse güzel mısralardı fazla yoruma gerek yok zaten üstelik belki okumuyorsunuzdurda:))
Sırtımda sensizlikten kalma bir kırbaç. Özlemekten olsa gerek.
Şimdi Ellerimi bağlayıp dur demeli aklımdan geçenler Ve hiç gitmeyecekmiş gibi kalkmalıyız masadan. .....................................................................
kırgın bir yüreğin giden sevgiliye seslenişi gibiydi..etkileyici,anlamlı.her kelimesinde özlem kokan,hasret kokan cümleler.çok güzeldi.
gecenin sessizliği tarafından 11/2/2011 6:16:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
gecenin sessizliği tarafından 11/2/2011 6:17:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahmet Arif'in''Hasretinden prangalar eskittim'' ve ANSIZIN:''giden onlarca zamanın, saat kadranından asıyorum kendimi' ikisi de ümitsizliği ne güzel tarif etmişler. işte şiirdeki ince nuans budur. berberin usturası gibi keskin bir sevgilinin nefesi kadar okşayıcı. her iki üstada da teşekkür ederim saygılarımla
şiiriniz gerçekten harika... ".. Ellerimi bırak sevgilim. Nerede öleceğimi biliyorum. ... Şimdi Ellerimi bağlayıp dur demeli aklımdan geçenler Ve hiç gitmeyecekmiş gibi kalkmalıyız masadan."
can alıcı bölümleriydi bana göre...emeğinize dile gelen yüreğinize sağlık.... saygılarımla...
Bencede doğrusu bu...Sevgi de tutarlı ve dikkali olmak gerek derim...Sevdanın zemini çok kaygandır...Tebriklerimle...Tamamen katılıyorum duygularınıza...Entellektüel.
özlemin iç çekişi yanan yerin buram buram tütsüsü zaten ya kalırsın o masada ya da vurup yumruğu kalkarsın tabak tabak anıları koyup orada ............. tebrikler şair kocaman tebrikler...
Şimdi Ellerimi bağlayıp dur demeli aklımdan geçenler Ve hiç gitmeyecekmiş gibi kalkmalıyız masadan. Harikasınız sayın adminim ..sabah sabah dem aldım şiirde Kaleminiz var olsun ..saygılarımla hocam
yöneten yönetilenden üstün olmalı her zaman söyledikleriyle yazdıklarıyla desemde yanlışı gördüğümde afetmeden eleştiririm. ama o şansı yakalaya bilirmiyim bilmem. kutlarım şairi saygımla.
Gözlerimi kapatıp giden onlarca saatin kadranından asıyorum kendimi.
Saatin o kadranının her dönüşü geri gelmemek üzere bizden bir şeyler götürüyor. Gidenlerin seinçler değil üzüntüler olması temennisi ile kutladım Habib bey güzel eserinizi saygı ve selamlar.