bir not düştüm tarihimin arka sayfalarına, ayrılıklara elveda demek için kısa ve özlü bir not, sürtük bir almede gizlenmiş gizler kanmadan, kalbimin en yüce mekanında sana duada bulundu dilerim, zamanın her hangi bir anında sana yoladım tüm umutları, kırlangıçlar yoladım aşk ülkesiine, kanatlarında aşk nagmeleri taşıyan kırlangıçlar. bütün uzaklara kelepçe taktım, bütün ayrılıkları ihanetle suçladım, şimdi yüzünün cografyalarında geziniyor sevda yüklü bulutlar. bırak yagmurlar yagsın kalbimin orta yerine. yeşersin ölü menkeşeler,ölü güller... mecnun a selam söylesin saba rüzgar, bilsi ki aşk ülkesinin kralı ölmedi. şimdi sana yoluyorum tüm susmalarımı, sana yoluyorum kanadında aşk kokusu taşıyan turnaları, ey sevgili ey mabedim billmez misnin yoklugun ölüme selam çalmış. bilmez misin sensizlik çıldırmış bir nutufanıdır, ey sefil karanlık çek perdeni sevgilinin dünyasından, o kutsanmıştır o melekler ülkesinden emanetir bu cana, ey dudagım ne beklersin egil de öp sevgilinin ay yüzünden, çünkü o kimliğime eklenmiş melektir..........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KİMLİĞİME EKLEDİM SENİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KİMLİĞİME EKLEDİM SENİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.