Nasılda Sevmiştim Canı gönülden sanırdım sende severdin Nasıl da yanıldım Düşünüyordum Dün gece yine Senin sayende Uykum da kaçtı Bende uykumun peşinden Düştüm yollara Sanma seni arıyorum Artık bende seni sevmiyorum… Görenlere nemi diyorum uykumu soruyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANMA SENİ ARIYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANMA SENİ ARIYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; KISA VE ÖZ ŞİİRİNİZ İÇİN SİZİ TEBRİK EDERİM. SEVİPTE SEVİLMEMEK İNSANI UYKULARIDA KAÇIRTTIRIR AKLIDA. ALLAH HEPMİZİ İKİSİNDEN DE KORUSUN. SAYGI VE SELAMLARIMLA...
Nasılda Sevmiştim Canı gönülden sanırdım sende severdin Nasıl da yanıldım Düşünüyordum Dün gece yine Senin sayende Uykum da kaçtı Bende uykumun peşinden Düştüm yollara Sanma seni arıyorum Artık bende seni sevmiyorum… Görenlere nemi diyorum uykumu soruyorum…
uykunumu yoksa onumu arıyorsun güzel anlatımdı kutlarım saygılarımla
Nasılda Sevmiştim Canı gönülden sanırdım sende severdin Nasıl da yanıldım Düşünüyordum Dün gece yine Senin sayende Uykum da kaçtı Bende uykumun peşinden Düştüm yollara Sanma seni arıyorum Artık bende seni sevmiyorum… Görenlere nemi diyorum uykumu soruyorum…
Cemal Kardeş kendi tarzında harika bir şiir daha...Kutlarım.Saygı ve selamlarımla......
Nasılda Sevmiştim Canı gönülden sanırdım sende severdin Nasıl da yanıldım Düşünüyordum Dün gece yine Senin sayende Uykum da kaçtı Bende uykumun peşinden Düştüm yollara Sanma seni arıyorum Artık bende seni sevmiyorum… Görenlere nemi diyorum uykumu soruyorum…
Seni aramıyorum diye yazmışsın ama aradığın mısralara yansımış kutluyorum çok güzel olmuş selamlar......
Ahh hocam "sevmiyorum" dilimiz söylede yüreğimize dinletebiliyormuyuz yürekden silip atabiliyormuyuzz hayatımız boyunca kıyısında köşedinde ama mutlaka biryerlerinde kalıyorlar işdeee TEBRİKLER
Nasılda Sevmiştim Canı gönülden sanırdım sende severdin Nasıl da yanıldım Düşünüyordum KUTLARIM CEMAL USTA YUREĞİNE SAĞLIK CAN USTADIM YUREĞİNE BİN UMUT OLSUN
EVET DOST BİTMEYEN ÇİLE İÇİMİZİN YOKLUĞU TEBRİKLER SEVGİLER YÜREĞİNE...