(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DAMLAR YALNIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DAMLAR YALNIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Rüzgarı başkadır sevda sokağının Ağacı başkadır titreyen dalının Faturası çıkar bak yalnızlığının Acısını çıkar sevdasızlığının ..derken, sevdaya sitemde bile bir arayış yok mu şairim? Güzel şiir tebrik ediyorum üstadım.
Hazırla kendini yaşamaya bensiz Islanmış yanaklar sebebi nedensiz Elimde yüreğim atmıyor ki sensiz Nasıl bir duygudur yaşanmaz sevgisiz
Rüzgarı başkadır sevda sokağının Ağacı başkadır titreyen dalının Faturası çıkar bak yalnızlığının Acısını çıkar sevdasızlığının.....dostun bu güzel yüreği var olsun güzeldi be can sevgiler...
Uyanacaksın sen kabusla rüyadan Zifiri karanlık ışık sızmaz camdan Üzüntü ve keder hepsi olur gamdan Ağlarsam anlarsın yanakta damladan ***************************** Elbet aklın başına gelir mi diyorsunuz? Hiç kuşkunuz olmasın!
Keşkeler, insanın yakasını hiç bırakmaz.. Kutluyorum efendim...
Bakışlarındaki ışığa muhtacım Rüyalarımdaki beyaz bir gül gibi Uykularımdaki gülmeye muhtacım İçimdeki sevda gül çiçeği gibi.. kaleminize yüreğinize sağlık
Fatma Tekin tarafından 10/15/2010 5:07:31 PM zamanında düzenlenmiştir.
Damla, ağır ağır ruhuna Damla damla akan zamanda Damlanın ahengi var anda. Damla damla yağan yağmur misali, Damla, ilahi kelam yurduna. Damlalar birikir damla yüreğine Damla, düşünceye, akla, hayata.
Damla, az sanma Damladaki öz samimiyse Damla, olur gözlerinden süzülür tevbe Damla. Damla, yalnız olur mu? Damlarla yağan yağmur gibiyiz Damla damla yeryüzüne ineriz. Damla, yeter ki damla.
Damlanın yerden yükseldiği gibi Damla, kavrul koca islam okyanusunda. Damla damla, ümmetle yürek yüreğe, Damlanın iman dolu hayatını gör. Damla, erdem, çile, sabır pişirsin seni Damladan bir buğu ol yüksel yerden Damla, ol ey muhabbetten yaratılan gönül Damla damla, cennete yağdıran Rabbini bil.
Damla ol ki Damlayasın yanan ateşler üstüne Damla yükselsin günahsız o ahiret yurduna Damla...
Melik Haker tarafından 10/15/2010 7:30:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Ağacı başkadır titreyen dalının
Faturası çıkar bak yalnızlığının
Acısını çıkar sevdasızlığının
******************
Teşekkürlerimlşe efendim, kutluyorum yüreğinizi...