Bulutun karanlığa aşık olduğu güneşin soğuyup yok olduğu sabahta savrulur adımlarım şehrin sokaklarına bir kuş konar o ağacın dalına derin bir sessizlik kaplar boşluğu
Kurarken boş aşkın hayalini darağacına sevda astığım bir bukle gülle süsleyip baş ucuma yasladığım yarınları sonra ey aşk öldür beni sinsice vur yüreğimden yeniden çökerterek en halini…
Birden bire essin saba rüzgarı tenime bir gelin düştü kaderime girerek şehrime şimdi üflüyor zaman ta içerimden içerime
Ey yaban çiçeğime gül kokan nefesim! sabret gelecek baharlara sakla tohumunu yeşersin salkımların ilişme şimdi aşk tarlaları bayram ede dursun benim yerime dedim ya hadi yapış ellerime!
Yere düştü elin düştü kaderime g/elin sancısı sardığında g/elinde gelin dedim işte hadi gelin!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gelin Düştü Kaderime şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gelin Düştü Kaderime şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yere düştü elin düştü kaderime g/elin sancısı sardığında g/elinde gelin dedim işte hadi gelin ********************* Düğün dernek kurula, mutluluk gölgeniz ola.. Şiir mi? Harika!...
Ey yaban çiçeğime gül kokan nefesim! sabret gelecek baharlara sakla tohumunu yeşersin salkımların ilişme şimdi aşk tarlaları bayram ede dursun benim yerime dedim ya hadi yapış ellerime! ............................................................. kaderinize aşk düşsün her daim.. umutla..
Kurarken boş aşkın hayalini darağacına sevda astığım ... Hâlâ mı hayaller kuruyorsun dost. Üstelik sevda asarken darağacına? Bazı şiirler vardır. Sevdayı anlatır, bazılarıda astırır darağaçlarına. bazıları hayal kurdururken, bazıları küstürür bahtına. Tebrikler.
Serbet şiir yazanlar birçok sanatı ihmal ediyor gibi. Siz her zaman daha özenli olduğunuzu gösteriyorsunuz. Bizim nasibimize de güzel bir şiir düştü. Gönülden tebrikler,selamlarla
"Ey yaban çiçeğime gül kokan nefesim! sabret gelecek baharlara sakla tohumunu yeşersin salkımların ilişme şimdi aşk tarlaları bayram ede dursun benim yerime dedim ya hadi yapış ellerime!
Yere düştü elin düştü kaderime g/elin sancısı sardığında g/elinde gelin dedim işte hadi gelin!"
cinaslı ne güzel şiir resim..:) sevgim saygım her daim tebriklerimle değerli şair dost sevgili haysah..
KUTLUYORUM, SEVGİLERİMLE..
canandemirel tarafından 11/7/2010 2:15:52 PM zamanında düzenlenmiştir.